کد مطلب: ۲۲۵۹۱۲

رسانه‌ها تفکر غلط مرغوبیت کالای خارجی را تغییر دهند

رسانه‌ها تفکر غلط مرغوبیت کالای خارجی را تغییر دهند

نماینده آشوریان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های ارتباط جمعی و به‌ویژه صدا‌و‌سیما باید با تولید محتوای خلاقانه، تفکر غلط مرغوبیت کالای خارجی را تغییر دهند و کالای ایرانی را تبلیغ کنند.

'یوناتن بت‌کلیا' اظهار کرد: تولیدکنندگان نیز می‌توانند با توجه بیش از پیش به تولید کالای با کیفیت، نیازهای مردم را تامین و آنان را برای خرید کالای ایرانی ترغیب کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته وی مصرف‌کنندگان داخلی با خرید کالای ایرانی نقش مهمی در افزایش کیفیت کالاهای ایرانی دارند و می‌توانند انگیزه و روحیه کار را در تولیدکنندگان داخلی ارتقا ببخشند.

وی با تاکید بر اینکه نامگذاری امسال به عنوان 'حمایت از کالای ایرانی'، ملت را مکلف کرده است تا با خرید کالای ایرانی زمینه رونق تولید داخلی و رشد اقتصادی کشور را فراهم کنند.

وی ادامه داد: اگر تمام جامعه و با همکاری در پی تحقق این عنوان باشند، کشور با پیشرفت روزافزون مواجه می‌شود.

وی همچنین به نقش مجلس شورای اسلامی در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: مجلس باید قوانینی در حمایت از کالای ایرانی تصویب کرده و بر اجرایی شدن این قوانین نظارت کند.

مقام معظم رهبری سال 1390 را 'جهاد اقتصادی'، سال 1391 را ' تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی'، سال 1392 را 'حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی'، سال 1393 را 'اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی'، سال 1394 را 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی'، سال 1395 را 'اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل'، سال 1396 را 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' و سال جاری را 'حمایت از کالای ایرانی' نام نهادند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.