خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۰۶۹۹

رشد فروش کالاهای سازمان فروش اموال تملیکی در دولت یازدهم

رشد فروش کالاهای سازمان فروش اموال تملیکی در دولت یازدهم

مدیرعامل پیشین سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در آیین تودیع خود از افزایش 131.5 درصدی میزان فروش کالاهای ارجاعی به سازمان نسبت به دولت دهم خبر داد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی جمشید قسوریان جهرمی را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پیش از این، امین دلیری مدیرعاملی این سازمان را در دولت یازدهم بر عهده داشت و قسوریان جهرمی مدیر کل گمرک استان بوشهر بود.

به گزارش تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید این سازمان تاکید کرد سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نقشی مهم در زنجیره ارزش مدیریت اقتصادی کشور دارد.

مهدی قدمی گفت: به همین لحاظ، مسئولان این سازمان باید ویژگی خاص و منحصربه‌فردی داشته باشند که بارزترین آن، بحث سلامت آنهاست.

قدمی افزود: بحث سلامت از نظر ما دو جنبه دارد، یکی سلامت و تعهد شخص مدیر است و دیگری، توانایی وی برای هدایت و بهینه‌سازی سازمان در مسیر سلامت و تعهد اداری.

مدیرعامل جدید سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز این سازمان را امانتدار اموال مجموعه دولت و مردم خواند.

قسوریان جهرمی مدرک کارشناسی زبان انگلیسی از دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و همچنین کارشناسی ارشد امور گمرکی دارد. وی همچنین کارشناس خبره مدیریت هوانوردی است.

مشاور رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی، تجاری و صنعتی سهلان، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های نیروی انسانی سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌ها سازمان منطقه آزاد کیش و… در کارنامه وی دیده می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.