کد مطلب: ۱۶۴۲۴۴

رضا صادقی به دادگاه رفت

رضا صادقی به دادگاه رفت

مدیر برنامه‌های رضا صادقی با اشاره به حضور این خواننده در تازه‌ترین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت اردلان سرفراز، توضیحات جدیدی را ارائه داد.

علی جعفری مدیر برنامه‌های رضا صادقی با اشاره به جزئیات تازه‌ترین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت اردلان سرفراز ترانه‌سرای مقیم خارج از کشور از سه خواننده موسیقی کشورمان توضیح داد: امروز دوشنبه ۲۴ مهر ماه به همراه رضا صادقی برای اولین بار در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده شکایت آقای اردلان سرفراز شرکت کردیم و با ارایه مدارک، توضیحات لازم را به رئیس دادگاه ارائه دادیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ادامه داد: به طور حتم صدور حکم اولیه دادگاه به خاطر غایب بودن ما در دادگاه بوده و ما هم در دادگاه امروز اعلام کردیم اتهام وارده را قبول نداریم، به همین جهت قرار شد در جلسه بعدی ضمن حضور وکلای طرفین، توضیحات تکمیلی به ریاست دادگاه ارایه شود. در کل مسئله نگران‌کننده‌ای وجود ندارد و به زودی تمامی مشکلات در حضور مقام قضایی حل می‌شود.

جعفری در پایان تاکید کرد: حکمی که از دادگاه صادر شده قطعا به خاطر نرفتن ما به دادگاه بود ولی وقتی امروز در جلسه حاضر شدیم و توضیحات مفصلی را ارائه دادیم قرار شد تا وکیل ما و وکیل شاکی پرونده نسبت به تکمیل توضیحات و رسیدگی به موضوع جلسات دیگری را برگزار کنند که خوشبختانه فضا به گونه‌ای است که مشکل خاصی پیش نخواهد آمد.

اردلان سرفراز ترانه‌سرای مقیم اروپا چندی پیش علیه سینا سرلک، رضا صادقی و علی لهراسبی به دلیل استفاده بدون اجازه از دو ترانه‌اش شکایت کرده که دادگاه بدوا رای به ۲ سال حبس تعزیری این خوانندگان داده بود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.