کد مطلب: ۱۷۱۴۵۴

رفع کدورت آب با استقرار سیستم‌های تصفیه سیار

رفع کدورت آب با استقرار سیستم‌های تصفیه سیار

آبی که در شبکه در اختیار مردم قرار می‌گیرد، آب مطمئن و باکیفیت است. در نقاطی هم که آب از استاندار لازم برخوردار نباشد آب به صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود.

رضا اردکانیان در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه سرآب گرم سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه آب و برق مناطق زلزله‌زده در شرایط مناسبی است، گفت: پس از وقوع زلزله بیش از 13 شهر و بیش از 480 روستای منطقه تحت تاثیر قرار گرفته بود که به همین دلیل تخریب‌های وسیعی به تاسیسات آب و برق، نیروگاه‌ها، پست‌های توزیع، ایستگاه‌های پمپاژ، منابع آب و شبکه‌های شهری منطقه نیز وارد شده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی سازمان‌های مستقر در کرمانشاه و استان‌های معین شرایط آب و برق منطقه به وضعیت مناسبی رسیده است و تاکنون چهار هزار چادر در نقاط مختلف برق‌دار شده است.

وزیر نیرو اظهار داشت: با توجه به اینکه آب مناطقی همچون سرپل ذهاب از چشمه تامین می‌شود، به علت بروز پس‌لرزه‌های متعدد شاهد کدورت آب در برخی از نقاط هستیم که با استقرار سیستم‌های تصفیه سیار در حال رفع مشکل کدورت آب هستیم.

به گفته وی آبی که در شبکه در اختیار مردم قرار می‌گیرد، آب مطمئن و باکیفیت است. در نقاطی هم که آب از استاندارد لازم برخوردار نباشد، آب به صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: دستگاه‌های تحت پوشش وزارت نیرو در صنعت آب و برق در همکاری نزدیک با سازمان‌های تصمیم‌گیرنده در تلاش هستند خدمات و سرویس‌های لازم مردم مناطق زلزله‌زده را به شکل مناسبی ارائه کنند.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.