کد مطلب: ۲۰۴۳۷۰

رنو شریک استراتژیک ‌صنعت خودرو ایران است

رنو شریک استراتژیک ‌صنعت خودرو ایران است

مدیر منطقه‌ای رنو در ایران با تاکید بر اینکه رنو شریک استراتژیک ‌صنعت خودرو ایران است، گفت: با عملیاتی شدن دور جدید همکاری‌های رنو در ایران، فرصت‌های شغلی حدود 10 برابر خواهد شد، همچنین حجم کل سرمایه‌گذاری رنو در ایران به 800 میلیون یورو می‌رسد.

مدیر منطقه‌ای رنو در ایران با تاکید بر اینکه رنو شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران است و 14 سال حضور بدون وقفه در ایران اکنون به ما این امکان را داده که با قدرت به جلو برویم، گفت: با عملیاتی شدن دور جدید همکاری‌های رنو در ایران، فرصت‌های شغلی حدود 10 برابر خواهد شد، همچنین حجم کل سرمایه‌گذاری رنو در ایران به 800 میلیون یورو می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، 'پاسکال فلتن' امروز (سه شنبه) در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران درباره برنامه‌های آتی رنو در ایران گفت: خودروهای آینده ما در ایران آلایندگی کمتر، کیفیت و ایمنی بیشتر و قیمتی رقابتی‌تر خواهند داشت.

مدیر منطقه‌ای رنو در ایران اضافه کرد: ما به قطعه‌سازان ایرانی کمک می‌کنیم با افزایش کیفیت و رقابت پذیری، به پنل زنجیره تامین بزرگترین خودروساز دنیا یعنی رنو نیسان میتسوبیشی بپیوندند.

به گفته فلتن، برای صادرات در سه حوزه برنامه ریزی شده و ایران هاب صادراتی رنو در منطقه در سه حوزه خودرو، قطعه و مواد خام خواهد بود.

وی با تاکید بر تاسیس مرکز مهندسی رنو در تهران گفت: مهم‌ترین سرمایه ما استعدادهای ایرانی است. در پروژه جدید یک سوم نیروهای ما برای آموزش‌های تخصصی به کشورهای مختلف می‌روند و اندوخته‌های خود را برای تولید خودروهای به روز به ایران می‌آورند.

وی ادامه داد: علاوه بر این از دانش مهندسان ایرانی در دنیای رنو استفاده می‌کنیم، حدود 40 نیروی متخصص ایرانی برای آموزش نیروهای دیگر دنیا به نقاط مختلف اعزام شده‌اند.

این همایش بین المللی 2 روزه با محوریت «زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه، قطعه سازی، لجستیک)» برپا شده که به گفته کارشناسان، فرصت به دست آمده در این همایش می‌تواند برای صنعت خودرو و صنعت قطعه‌سازی کشور مفید باشد، زیرا پس از تحریم‌ها، در فضای به وجود آمده می‌توانیم آزادانه و بدون هزینه کردن ارز اضافی برای دور زدن تحریم‌ها، به فکر انتقال فناوری و به روز کردن صنعت خودرو و صنایع وابسته باشیم؛ کاری که بیش از سه سال است که پله پله در حال انجام آن هستیم.

در این همایش بین المللی علاوه بر میهمانان خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایوان، هند، روسیه، ترکیه، عراق، ترکمنستان و ایتالیا، هزار و 560 نفر از متخصصان و فعالان صنعت خودروی کشور نیز حضور دارند.

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران فردا با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود خاتمه خواهد داد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.