کد مطلب: ۱۳۰۳۵۴

رنگ آمیزی ۱۰هزارمتر جدول در تونل توحید

رنگ آمیزی 10هزارمتر جدول در تونل توحید

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از رنگ آمیزی 10هزارمترطول جدول در تونل توحید خبر داد .

به گزارش تجارت نیوز،علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : به دلیل فرسودگی رنگ جداول تونل توحید و در راستای زیباسازی سیما ومنظر شهری و همچنین ارتقاء ضریب امنیت شهروندان، اداره زیباسازی این منطقه 50هزارمترمربع شست وشو، پاکسازی جداره های تونل و 10هزارمترطول رنگ‌آمیزی جداول تونل توحید را در دستور کار قرار داده و اجرا کرده است .
وی درادامه اظهارکرد: با توجه به رسالت شهرداری در جهت حفظ زیبایی و مبلمان شهری و با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع درسطح شهر این منطقه اقدام به نقاشی دیواری در بزرگراه اشرفی اصفهانی به متراژ 850مترمربع و بزرگراه جناح به متراژ 250مترمربع در سطح منطقه نموده است تا فضای شهری با جلوه زیباتری به نمایش گذاشته شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اشاره به اینکه رنگ‌آمیزی جداول تاثیر فوق‌العاده زیادی بر منظر تونل توحید از نگاه شهروندان دارد؛ افزود: این عملیات شامل رنگ‌آمیزی کلیه جداول تونل می‌باشد که توسط اداره زیباسازی منطقه در حال اجراست.
جعفری با اشاره به لزوم حفظ زیبایی و مبلمان شهری افزود: در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول توجه به کیفیت و عمر مفید و ماندگاری مواد استفاده شده از نکات مهم و قابل توجه بوده که در دستور کار ما قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.