کد مطلب: ۳۰۷۴۵۳

روزانه ۳۵ هزار بشکه نفت در میدان نفتی آذر برداشت می‌شود

روزانه ۳۵ هزار بشکه نفت در میدان نفتی آذر برداشت می‌شود

فرماندار مهران گفت: روزانه ۳۵ هزار بشکه نفت در میدان نفتی آذر برداشت می‌شود.

نظام ملکشاهی عصر دوشنبه در بازدید معاون استانداری ایلام از طرح‌های نفتی مهران اظهار داشت: تا اوایل سال آینده امیدواریم بتوانیم پروژه بهره برداری از نفت را به ۶۵ هزار بشکه در روز برسانیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، ملکشاهی افزود: هم اکنون ۱۷ حلقه چاه در منطقه وجود دارد که از ۹ حلقه چاه استفاده و روزانه ۳۵ هزار بشکه نفت در روز بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار شهرستان مهران بیان داشت: در دولت تدبیر و امید ۲ طرح بزرگ در شهرستان شروع شده که یکی طرح اجرای میدان نفتی سروک آذر با اعتباری به مبلغ ۱.۵ میلیون یورو و طرح سامانه گرمسیری با اعتباری به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

ملکشاهی گفت: شهرستان مهران جایگاه بیش از ۶۰۰۰ هزار شهید گرانقدر است و امیدواریم با راه‌اندازی فاز دوم سروک آذر از نیروهای بومی در منطقه استفاده و بتوانیم بخشی از دغدغه مردم شهرستان مرتفع شود.

فرماندار مهران از حق و حقوق معوق کارگران در شرکت‌های نفتی دفاع کرد و گفت: باید تدبیری اتخاذ گردد که کارگران به حق قانونی خود برسند.

ملکشاهی افزود: باوجود ذخایر بزرگ چنگوله امیدواریم هرچه زودتر شروع بکار کند، حدود پنج هزار نیرو در آن می‌توان مشغول به کار شود.

وی بر بکارگیری نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه تاکید داشت.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.