کد مطلب: ۶۷۰۹۳

روستاهای بالای ۱۰خانوار تا پایان سال ۹۵ از نعمت برق بهره مند می شوند

روستاهای بالای 10خانوار تا پایان سال 95 از نعمت برق بهره مند می شوند

معاون اول رییس جمهوری انجام برنامه ریزی برای خدمت رسانی به روستاییان را ضروری دانست و گفت: بر اساس گزارش های مدیران وزارت نیرو تا پایان سال جاری روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق بهره مند می شوند.روستاهای بالای 10خانوار تا پایان سال 95 از نعمت برق بهره مند می شوند.اسحاق جهانگیری روز شنبه

0d44bad438adef60a3d90dd142c9c9a5_XL.jpg معاون اول رییس جمهوری انجام برنامه ریزی برای خدمت رسانی به روستاییان را ضروری دانست و گفت: بر اساس گزارش های مدیران وزارت نیرو تا پایان سال جاری روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق بهره مند می شوند.
روستاهای بالای 10خانوار تا پایان سال 95 از نعمت برق بهره مند می شوند.اسحاق جهانگیری روز شنبه در حاشیه مراسم امضای قراردادهای سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب به خبرنگاران افزود: سال گذشته با اختصاص بودجه از محل صندوق ذخیره ارزی کار آبرسانی به روستاها آغاز شد و این طرح ها با سرعت مناسبی در حال انجام است.
وی تصریح کرد: سرعت اتمام طرح های عمرانی در حوزه وزارت نیرو که در آنها بخش خصوصی مشارکت داشته بی نظیر است و دولت تلاش می کند تا با فراهم کردن بسترها زمینه مشارکت بیش از پیش مردم در امور فراهم شود.
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که بودجه طرح های مربوط به وزارت نیرو با وجود برخی محدودیت ها در بودجه در سالجاری کاسته نشده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تامین آب و برق مورد نیاز بخش های مختلف کشور به دستور رییس جمهوری بودجه طرح ها به طور کامل اختصاص یافت.
جهانگیری ویژگی های بودجه سال 95 و برنامه های اصلاح نظام بانکی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ایران از کشورهایی است که با محدودیت منابع آبی روبروست و باید با مدیریت علمی و کارشناسی از این منابع بهترین بهره برداری را انجام داد زیرا آیندگان نخواهند پذیرفت که بخاطر عدم برنامه ریزی ما بحران آب وسیع تر شده و هر روز دشت های بیشتری در کشور خشک شود.
جهانگیری ادامه داد: ما نیازمند صرفه جویی در بخش های مختلف هستیم و باید با همکاری مردم در زمینه جلوگیری از فعالیت چاه های غیر مجاز بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.