کد مطلب: ۳۸۴۸۵۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران:

روغن نباتی و روغن جامد در بازار کمیاب شدند / به جز روغن در دیگر کالاها کمبود نداریم

روغن نباتی و روغن جامد در بازار کمیاب شدند / به جز روغن در دیگر کالاها کمبود نداریم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران می‌گوید: در تامین روغن نباتی و روغن جامد کمبود کالا داریم که ستاد تنظیم بازار و انجمن تولیدکنندگان روغن در صدد اصلاح شیوه قیمت‌گذاری هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در پاسخ به این پرسش که با توجه به تشدید تحریم‌ها روند بازار در تامین کالاهای اساسی در چه وضعیتی قرار دارد؟ به تجارت‌نیوز گفت: در استان تهران با وفور کالا رو به رو هستیم و در حوزه کالاهای اساسی با کمبودی مواجه نیستیم. در تامین روغن نباتی و روغن جامد کمبود کالا داریم که ستاد تنظیم بازار و انجمن تولیدکنندگان روغن در صدد اصلاح شیوه قیمت‌گذاری هستند. با اصلاح قیمت این کالا مجدد تولید و در بازار توزیع می‌شود.

یدالله صادقی با اشاره به وضعیت شکر در بازار اظهار کرد: در اقلامی همچون تامین روغن مایع، برنج و شکر با کمبودی مواجه نیستیم. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار شکر فراوان است. در حال حاضر شهرستان‌ها نیز نمایندگان خود را برای خرید شکر معرفی کرده‌اند که به سایر استان‌ها این کالا در حال توزیع است.

شکر واحدهای صنعتی در حال توزیع

او در پاسخ به این پرسش که آیا شکر مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی توزیع شده است یا خیر؟ تصریح کرد: برای صنوف تولیدی و صنعتی شکر مورد نیاز تامین شده و در حال توزیع است. خوشبختانه در قیمت شکر به یک ثبات خوبی دست یافته‌ایم و بازار در آرامش به سر می‌برد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.