کد مطلب: ۵۶۲۵۱۹

رونمایی از نخستین اپلیکیشن رسمی همسریابی

رونمایی از نخستین اپلیکیشن رسمی همسریابی

مراسم رونمایی از اپلیکیشن «همدم» با حضور رئیس مجلس برگزار شد. محمدباقر قالیباف، در این مراسم گفت: محبت، خانواده را پایدار نگه می‌دارد پول و مسکن عامل پایداری خانواده نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از پلتفرم همدم گفت: همانطور که در عزاداری‌ها فرهنگ اهل بیت را زنده نگه می‌داریم باید بدانیم، فرهنگ اهل بیت این است که فرزند زمان خود باشیم. پلتفرم همدم یعنی اینکه فرزند زمان خویش هستیم.

وی ادامه داد: با این پلتفرم با کمترین هزینه بیشترین کار با عدالت و با خطای کم انجام می‌شود. به جای اینکه سازمان‌های بزرگ پرهزینه و پرخرج این کار را انجام دهند یک پلت‌فرم این کار را انجام می‌دهد.

قالیباف با تاکید بر اهمیت خانواده و معنویت گفت: غرب نیز به دنبال بازگشت به خانواده است، خانواده بستر رشد و تعالی انسان‌ها است. خانواده کانون تولید و تبادل پایدار و بی‌دریغ محبت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محبت خانواده را پایدار نگه می‌دارد پول و مسکن عامل پایداری خانواده نیست. کانون محبت در خانواده زن است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زن ستون خانواده است گفت: الگو، شکل و نحوه تربیت را زنان جامعه رقم می‌زنند، زنان نماد اخلاق و مهربانی هستند.

قالیباف تصریح کرد: اگر امروز چنین تحولی را در جامعه می‌خواهیم باید به زنان توجه داشته باشیم، برای داشتن خانواده پایدار باید به زنان توجه کرد.

وی گفت: در انقلاب اسلامی زحمات زیادی را کشیدیم و افتخارات بزرگی را در زمینه توجه به زنان به دست آوردیم، امروز بالای ۸۰ درصد زنان از نعمت سواد برخوردارند و بیش از ۴۰ درصد آنها در دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند. سوال اصلی این است که آیا توانستیم نتیجه مورد نیاز را در خانواده به دست آوریم؟

قالیباف ادامه داد: زمانی که در مورد اقتصاد و یا صنعت صحبت می‌کنیم زنجیره‌وار به آن نگاه می‌کنیم. خانواده نیزیک زنجیره است و باید همه چیز به صورت زنجیروار مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نقش زنان آنقدر مهم است که همه ما مردان از نوزادی و کودکی تا زمان پیری از چهار زن تاثیر می‌پذیریم. که در زندگی ما تاثیرگذار هستند و هر مردی که به این چهار زن در زندگی توجه نکند پیشرفت نمی‌کند. اولین زن به عنوان مادر، دومین زن به عنوان خواهر، سومین زن به عنوان همسر و چهارمین زن به عنوان دختر. امروز وقتی نگاه می‌کنم می‌بینم که دختر من نقشی را در زندگی من دارد، که همسر و خواهرم چنین نقشی را نمی توانند داشته باشند.

وی تاکید کرد: در خانواده نیز محور اصلی زنان هستند، متاسفانه امروز در مسیر ازدواج مشکلات زیادی وجود دارد شامل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و رفتاری که باید حل شود، قبول دارم که یکی از مشکلات و مهم ترین چالش ازدواج مشکلات اقتصادی است من به عنوان یک مدیر باید در مقابل افزایش هزینه‌های زندگی پاسخگو باشم. ما بد عمل کردیم و کارنامه قابل قبولی در این زمینه نداریم این نقطه ضعف ماست.

قالیباف گفت: سوال من این است که در میان خانواده هایی که از نظر اقتصادی هیچ مشکلی ندارند، ثبات بیشتری وجود دارد ؟و کانون محبت آرامش و آسایش وجود دارند یا خیر؟

وی با بیان اینکه اقتصاد مهم است ولی همه زندگی نیست گفت: پنج سال اول زندگی دوران پرچالشی است باید با برنامه‌ریزی دقیق در بخش‌های مختلف در این مسیر به جوانان کمک کرد.

رئیس مجلس ادامه داد زمانی که در این برنامه حضور یافتنم کل پلتفرم را مورد بررسی قرار دادم. مطمئن باشید انتخاب صحیح، آگاهانه و توأم با عقلانیت در شرایطی که جوانان در سن ازدواج در اوج احساس هستند بسیار مهم است. این پلتفرم، در کنار آن مشاوران مسلط و متدین که زیست مومنانه دارند و فرزند زمان خود هستند، کمک کننده است.

وی گفت: هر جایی که کار می کنم به چهار رویکرد توجه دارم؛ شفاف سازی،هوشمند سازی، مردم سازی و کارآمد سازی، پلت فرم همدم هر چهار کار را با هم انجام می‌دهد.

قالیباف بیان کرد: هر کاری که با توجه به این ۴ رویکرد رویکرد انجام شود، موفق خواهد بود.

14000421000589 Test NewPhotoFree

پلتفرم «همدم» سامانه فراگیر همسان‌گزینی تبیان است که با استفاده از شیوه‌های نو در بستر تلفن همراه طراحی شده‌است. این پلتفرم قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل کند. این اپلکیشن هم‌اکنون در بازارها و مارکت‌های تلفن همراه قابل دسترسی است.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این اپلیکیشن بالا نمیاد

  • majid

    سلام خدمت شما این نرم افزار پولی هست تا ۱۰۰ هزار تومن بابت پیشنهاد دختر یا پسر ازتون میخواد اونم بایت ۳۰ مورد فقط نصب نکنید اطلاعاتتون ندین اگ ۱۰۰ هزار نفر عضو بشن یک ضرب ساده کنید در ۱۰۰ هزار تومن مبلغ ۱۰ ملیارد تومن فقط برای مشاهده ۳۰ نفر سود به جیبشون میره

  • ناشناس

    خوبه