کد مطلب: ۸۷۳

رونمایی از سایت اینترنتی و لوگوی موسسه اعتباری &#۸۲۲۱; نور &#۸۲۲۰;

موسسه اعتباری نور پس از اتمام پذیره نویسی سهام خود در سال گذشته،سایت اینترنتی و لوگوی خود را رونمایی كرد. سال گذشته تعداد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم موسسه اعتباری نور (سهامی عام در شرف تأسیس) از طریق فرابورس ایران به فروش رسید.    سرمایه اولیه این شرکت براساس مجوز بانک مرکزی، ۳.۰۰۰ میلیارد

موسسه اعتباری نور پس از اتمام پذیره نویسی سهام خود در سال گذشته،سایت اینترنتی و لوگوی خود را رونمایی كرد.

سال گذشته تعداد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم موسسه اعتباری نور (سهامی عام در شرف تأسیس) از طریق فرابورس ایران به فروش رسید.

سرمایه اولیه این شرکت براساس مجوز بانک مرکزی، ۳.۰۰۰ میلیارد ریال منقسم به ۳.۰۰۰ میلیون سهم عادی یک هزار ریالی است که ۵۰ درصد آن توسط موسسان و ۵۰ درصد باقیمانده آن هم در پذیره نویسی عمومی تأمین شده است.

عامل عرضه این سهام، کارگزاری بانک ملت و امین آوید بوده و تعهد پذیره نویسی آن نیز توسط تأمین سرمایه های بانک ملت و امین انجام شده است.

اسفند ماه سال 92 با اتمام پذيره نويسي سهام اين موسسه اعتباري،راه براي صدور مجوز نهايي و رسمي اين موسسه از سوي بانك مركزي تسهيل شده است.

موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان (از استان يزد) با عنوان موسسه اعتباری نور به فعالیت در بازار پولی و مالی ادامه می دهند.

اكنون اين موسسه از سايت اينترنتي و لوگوي خود رونمايي كرده است.سايت اين موسسه به نشاني noorci.ir و cinoor.ir قابل دسترس است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.