کد مطلب: ۲۴۷۲۳۶

رونمایی از کلینیک کسب‌وکار صنایع کوچک

رونمایی از کلینیک کسب‌وکار صنایع کوچک

طرح کلینیک کسب‌وکار صنایع کوچک با هدف شناخت چالش‌های واحدهای تولیدی فعال و نیمه‌فعال و تلاش برای رفع این مشکلات در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رونمایی شد.

طرح کلینیک کسب‌وکار صنایع کوچک با هدف شناخت چالش‌های واحدهای تولیدی فعال و نیمه‌فعال و تلاش برای رفع این مشکلات در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رونمایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ این طرح عصر دوشنبه با حضور صادق نجفی «معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» در مرکز مطالعات سازمان مدیریت صنعتی به بهره‌برداری رسید و قرار است در همه استان‌ها اجرایی شود.

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی پیشران توسعه صنعتی به شمار می‌روند و اگر بخواهیم موج صنعتی در کشور ایجاد کنیم، نقطه شروع آن بازسازی، احیا و بهبود همین بخش است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد توازن بدون توسعه خوشه‌های صنعتی امکان‌پذیر نیست، افزود: تلاش شده با هم‌افزایی و مشارکت مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این ارتباط مدلی را طراحی کنیم که اجرایی شدن آن نیازمند هم افزایی همه استان‌ها و دیگر سازمان‌های مرتبط است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: برای رسیدن به رونق اقتصادی، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی باید کلینیک‌های کسب‌وکار را به ثمر برسانیم.

کیانی بختیاری بیان کرد: برای موفقیت کلینیک‌های کسب‌وکار صنایع کوچک، از همه منابع موجود در اختیار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، اشتغال روستایی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، طرح اشتغال فراگیر در مناطق کمتر توسعه یافته و طرح کارورزی استفاده خواهد شد.

کلینیک عارضه‌یابی کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی راه‌اندازی می‌شود

بنا بر اعلام سیدافشین گنج بخش «مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران»، به زودی کلینیک عارضه‌یابی کسب‌وکار صنعت در تمام شهرک‌های صنعتی کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

شناخت چالش‌های واحدهای تولیدی فعال و نیمه‌فعال در بخش اعتبارات و تامین نیروی انسانی و تلاش برای رفع آنها در دستور کار کلینیک‌های کسب‌وکار صنایع کوچک خواهد بود.

بر اساس این گزارش، 92 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد که مسئولیت حمایت، نظارت و برنامه‌ریزی برای آنها بر عهده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.