خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۵۷۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رونمایی خودروسازان از محصولات جدید/ غیبت عجیب چند خودروساز در نمایشگاه خودرو

رونمایی خودروسازان از محصولات جدید/ غیبت عجیب چند خودروساز در نمایشگاه خودرو

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران دیروز افتتاح شد. در این نمایشگاه خودروسازان با محصولات خود حاضر شدند. برخی نیز به رونمایی از خودروهای جدید پرداختند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران روز گذشته افتتاح شد. شهر آفتاب میزبان خودروسازان، مهمانان ویژه و اصحاب رسانه بود. البته چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از امروز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برای بازدید عموم، آغاز به کار می‌کند و تا جمعه سی‌ام اردیبهشت ادامه دارد.

در این نمایشگاه بعضی از خودروسازان و مونتاژکنندگان کشور به رونمایی از محصولات جدید خود پرداختند. اما نبود غایبان بزرگی چون شرکت سایپا و کرمان موتور نیز در این نمایشگاه حس می‌شد.

البته مراسم افتتاح این مراسم علاوه بر اصحاب رسانه با برخی از مهمانان ویژه همراه بود. خودروسازان از برخی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس دعوت کرده بودند. اما در نمایشگاه گفته شد که افتتاحیه با حضور وزیر صمت صورت می‌گیرد که در نهایت با حضور معاون وزیر صمت انجام شد.

چه خودروهایی رونمایی شدند؟

ایران‌خودرو، آرین پارس موتور، بهمن موتور و برخی دیگر از شرکت‌های خودروساز و مونتاژکنندگان خصوصی در این نمایشگاه حضور داشتند. اما از چه خودروهایی در نمایشگاه بین‌المللی رونمایی شد؟

شرکت بهمن‌موتور به رونمایی از دو محصول جدید خود پرداخت. خودروهای سدان رسپکت و دیگنیتی پرستیژ از خودروهای رونمایی شده بهمن موتور بودند. قرار است سدان رسپکت در خرداد به بازار عرضه شود.

ایران‌خودرو نیز از خودروی هایما s8 و x7 رونمایی کرد. این شرکت خودروسازی همچنین در کنار این دو خودرو، تیپ جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک را نیز معرفی کرد.

ایران‌خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ و ۲۰۷mc دو رنگ را نیز روز گذشته به نمایش گذاشت.

یکی دیگر از حاضران در این نمایشگاه مکث موتور بود. این شرکت روز گذشته به معرفی خودروی تیارا، اولین کراس اور جدید هفت نفره خود پرداخت. مکث موتور همچنین از خودروی پیکاپ کلوت اتوماتیک رونمایی کرد. این شرکت زمان عرضه و قیمت محصولات خود را اعلام نکرد.

ویرا دیزل نیز از یک کامیون دماغ‌دار جدید رونمایی کرد. آرتیستون آمیکو از دیگر خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه بود. این خودرو به عنوان جایگزین اسنا اتوماتیک معرفی شد.

البته خودروسازی فردا نیز در این نمایشگاه با خودروهای جدید حضور دارد. اما رونمایی و معرفی محصولات خود را به روزهای آینده موکول کرد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امروز بازه با بخاطر آلودگی تعطیله؟

  • ناشناس

    متاسفانه اصلا ارزش دیدن نداشت یکسری محصولات قدیمی که تو خیابون فراوانه و چند محصول جدید که نه قیمتش معلومه نه زمان فروشش و نه شرایط فروش بنظرتون ارزش وقت گذاشتن داره!!!خب تو اینترنت همش هست برا دیدن

  • ناشناس

    آخه اینایی که حاضر بودن چه گلی به سر این نمایشگاه زدن

  • ناشناس

    واقعا آدم از این همه پیشرفت تو صنایع خودرو سازی کشور حیران میشه نیازی به نمایشگاه و این همه هزینه و تلف کردن وقت خودتون و مردم نبود نمایشگاه خودرو یعنی نشان دادن آخرین دستاوردها و تحقیقات و فن آوری یه مشت قوطی ساز دور هم جمع شدن برای کلاهبرداری از مردم

  • وحید

    حق دارن که نیومدن بیان اونجا که چی خودرو چینی در غرفه بزارن….. کل دنیا میخندن همه میگن اینها که شبیه خودرو های چینی هستن 😂😂😂😂😂 چندین ساله که به امید پیشرفت جلو واردات خودرو رو گرفتن .بر عکس چینی شدن خودروها

  • ناشناس

    دقت کنید بهترین شاسی دنیا ۲۹ هزار دلاره که با دلار ۱۰۰۰ تومانی سال ۸۹ میشد ۲۹ میلیون و اون موقع قیمت سمند ۱۴ میلیون بود .