کد مطلب: ۳۰۷۳۹۷

ریزش ۳۴۰ هزار تومانی قیمت سکه

ریزش 340 هزار تومانی قیمت سکه

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شدت گرفت؛ به طوری‌که سکه تمام طرح جدید با ۳۴۰ هزار تومان کاهش، چهار میلیون و ۷۶۷ هزار تومان معامله شد.

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز شدت گرفت؛ به طوری‌که سکه تمام طرح جدید با ۳۴۰ هزار تومان کاهش، چهار میلیون و ۷۶۷ هزار تومان معامله شد که بدین ترتیب حباب سکه به ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار امروز (دوشنبه) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و ۷۰۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و نیم‌سکه نیز دو میلیون و ۴۳۱ هزار تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه ربع‌سکه یک میلیون و ۳۳۱ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶۹۱ هزار تومان معامله شد. همچنین هرگرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۹ هزار تومانی قیمت، ۴۴۲ هزار و ۸۰۰ تومان در طلافروشی‌ها فروخته شد.

براساس این گزارش امروز هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۱۸۶ دلار و ۲۰ سنت و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۹۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان دادوستد شد.

بازار طلا و سکه که در هفته اخیر رکورد شکسته بود، این هفته با کاهش آغاز شد و طی دو روز اخیر کاهشی بود که این روند امروز شدت بیشتری گرفت.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.