کد مطلب: ۷۰۲۰۰۸

رهبری با ادامه سرپرستی زاهدی‌وفا موافقت کرد

رهبری با ادامه سرپرستی زاهدی‌وفا موافقت کرد

محمدهادی زاهدی وفا در نامه ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی دولت گفت: با توجه به پایان مهلت سه‌ماهه سرپرستی وزارت رفاه، رئیس‌جمهوری از رهبر انقلاب درخواست کردند تا برگزاری جلسه رای اعتماد، سرپرست کنونی امکان فعالیت داشته باشد که این درخواست مورد موافقت معظم‌له قرار گرفت.

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توئیتر، درباره سرپرستی محمدهادی زاهدی وفا بر وزارت رفاه نوشت:

«‏نامه معرفی وزیر رفاه ۹ شهریور به مجلس تحویل شده است که به علت تعطیلات مجلس متعاقبا در دستور کار قرار می‌گیرد.

باتوجه به پایان مهلت سه‌ماهه سرپرستی، رئیس‌جمهوری از رهبر انقلاب درخواست کردند تا جلسه رای اعتماد، سرپرست کنونی امکان فعالیت داشته باشند که مورد موافقت معظم‌له قرار گرفت.»

زاهدی وفا رفتنی شد؟

در حاشیه جلسه امروز دولت، محمدهادی زاهدی وفا در نامه ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود.

به نقل از برنا زاهدی وفا در این نامه نوشته است، با توجه به اتمام زمان سه ماهه سرپرستی اینجانب و به دلیل پرهیز از هر گونه حواشی برای دولت محترم استعفای خودم را اعلام می دارم.

منابع مطلع و آگاه از عودت نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس از سوی دولت و ریاست جمهوری خبر می دهند.

هفته گذشته خبرگزاری دولت از نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای کسب رای اعتماد به مجلس خبر داده بود،که پس از حواشی بوجود آمده در خصوص تابعیت فرزندان و همسر ایشان در کشور کانادا و عضویت زاهدی وفا و خانواده اش در شرکت‌های متعدد تجاری واکنش نمایندگان مجلس و رسانه‌ها را برانگیخت، مجلس هم اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و زمان بازگشایی مجلس ۲۹ شهریور است.

استعفای زاهدی وفا تکذیب شد

ایرنا در واکنش به این خبر نوشت: برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حالی خبر از استعفای محمد زاهدی‌وفا از سرپرستی وزارت کار داده‌اند که این خبر صحت نداشته و جعلی است.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: عصر امروز چهارشنبه برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خبر استعفای زاهدی وفا را نشر داده‌اند، در صورتی که خبر استعفا صحت نداشته و خبر جعلی است.

در این شایعه عنوان شده که زاهدی‌وفا از سرپرستی وزارت کار و معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی کار انصراف داده است. بر اساس این گزارش، مشخص نیست منشأ و پشت پرده این خبر در فضای مجازی چیست؟

۲۴ خردادماه امسال رییس جمهور ضمن پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی وزیر سابق کار، محمدهادی زاهدی وفا را به سمت سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد. هفته گذشته نیز زاهدی‌وفا از سوی رییس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت کار به مجلس معرفی شد و در جلسات آینده مجلس، جلسه رای اعتماد وی برگزار خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.