خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۰۲۷۴

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد/ نتایج قرعه کشی روی سایت قرار گرفت

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد/ نتایج قرعه کشی روی سایت قرار گرفت

روز گذشته قرعه کشی ایران خودرو انجام شد و حال زمان اعلام نتایج قرعه کشی اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مراسم قرعه‌کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو دیروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. در مراسم قرعه کشی ایران خودرو، مشتریان نهایی ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش فروش شده مشخص شد که موعد تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه‌کشی و اولویت حاصل از نتایج قرعه‌کشی است.

براساس این گزارش، زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو حداکثر تا ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود.

زمان تحول همه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیر‌ تا اسفند‌ ۱۴۰۲ تعیین شده است و نتایج پس از تایید فرآیند توسط نهادهای مرتبط از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می‌شود و پیامک اعلام برای برندگان ارسال خواهد شد.

متقاضیان می توانند از ساعت ۲۴ امشب به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند و برندگان در قرعه کشی باید از حساب وکالتی یا هر حساب دیگر نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام در سایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

وجود وجه حساب وکالتی یا واریز وجه در آن حساب به معنی تکمیل ثبت نام نیست و در صورت عدم مراجعه برندگان برای واریز وجه در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو، ثبت‌نام لغو خواهد شد.

نتایج قرعه کشی طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همچنین جایگزینی خودروهای فرسوده نیز پس از مشخص شدن نتایج استعلام از نهادهای مرتبط اعلام خواهد شد.

در طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو ۱۰۰ هزار دستگاه محصول، شامل پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU۷P ، راناپلاس، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی عرضه شده است.

با توجه به انجام فرایند قرعه‌کشی، همه شرکت‌کنندگان (برنده و غیربرنده) می‌توانستند از ابتدای بامداد امروز به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند تا چنانچه برنده شدند با تکمیل وجه مابه‌التفاوت ۹۰ میلیون تومان تا مبلغ علی‌الحساب خودرو واریز آن به حساب ایران‌خودرو اقدام کنند یا چنانچه هم برنده نشدند وجوه از مسدود ماندن، خارج شود.

اعلام نتایج به منتخبان تا ظهر امروز به طول انجامید و سپس پیامک برای منتخبان ارسال شد؛ ضمن اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانستند، از نتیجه برنده شدن یا نشدن خود از طریق حساب‌های کاربری‌شان در سایت فروش ایران‌خودرو از وضعیت خود مطلع شوند.

حال از لحظاتی پیش، لیست منتخبان بر روی سایت این گروه خودروسازی در بخش لیست برندگان قرعه‌کشی بارگذاری شده است.

گفتنی است که موعد تحویل تمامی ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیرماه تا اسفندماه ۱۴۰۲ تعیین شده و بدین ترتیب پنج الی ۱۳ ماه آینده در نظر گرفته شده است.

شانس هر فرد برای برنده شدن چقدر است؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو در مجموع یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۳۱ هزار و ۹۲۹ نفر از این ثبت‌نام کنندگان در پیش فروش طرح جوانی جمعیت، ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر در طرح پیش فروش عادی و ۴۴۲ هزار و ۷۷۸ نفر نیز در طرح پیش فروش خودروهای فرسوده ثبت‌نام کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لعنت برشماایرانخودرو حساب وکالتی دادیم ۳۰دفعه شدبرنده نشدیم انشالله زلزله سراغ شمابیاد

    • ناشناس

      واقعادرروزروشن دیگه خیلی خیلی.اونهم درجامعه مسلمان.بابامن برای ۹۰میلیون روزی یک‌میلیون سودبایدبدهم.حالاقرعه کشی موش بازی قایموشک تمام شدپولمان راازادکن بابا الان۳ روزکه.قرعه کشی تموم شده اماپولم رانمیتونم بردارم.حیاهم چیزخوبیه

    • ناشناس

      خب شاید در رزروهستید که نمیتونید برداشت کنید

  • فروزان

    سلام از مسولین محترم عاجزانه تقاضا میکنم واسه یه بار هم شده به فکر کسانی که سه سال تو نوبت بیشتر از ۳۸ بار ثابت‌ نام کردیم ولی فعلا خبری از برنده شدن نیست لطفا واسه یه بار هم شده اولویت بدید به کسانی که بیشتر از ۳۵ بار نوشتند بدید ممن میشیم اگه این لطف در حق ما انجام بدید با تشکر

  • ناشناس

    پس چرا هنوز بخشنامه نیومده که مبلغ مابه التفاوت واریز کنن و بعدش تکلیف رزرو ها چی میشه؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام چرا تاریخ مادران را از جلوتر نکردن پسر سوم من ۱۴۰۰هست ولی مردادی هست چرا حق ما ضایع میشه مسئولین پیگیری کنید حواهشا از اول سال ۱۴۰۰ بشه

  • ناشناس

    سلام
    بنده خانمم که گاوهینامه داره و ماشین هم نداره ستا فرزند هم داریم ولی اخرین فرزندمون ۲۴/۱۲/۹۹ بدنیا اومده.
    ۱۸هم رفتم کافینت گفتن تمدید شده یه پراید ۹۹ داشتم فروختم چون عجله ای بود ۳۰ ملیون زیر قیمت .و بعد خواستم ثبت نام کنم که نشد . والان اول عیده هر ماشینی بخوام بخرم باز باید گرونتر بخرم. کلی ضرر کردم.خودمم الان ماشین ندارم.

    • ناشناس

      خاک عالم

  • ناشناس

    از ماست که بر ماست.همش تقصیر خودمون هست.تا م قعی که به فکر هم نباشیم،اینجوری سرمون میاد.چرا رفتین پول ریختید به حساب

  • ناشناس

    حداقل زودتر تکلیف این رزروی هارو هم مشخص کنید خب،شما که یک سال دیگه تحویل بدین حداقل به این رزروی ها هم بدین

  • ناشناس

    حداقل زودتر تکلیف این رزروی هارو هم مشخص کنید خب،شما که یک سال دیگه تحویل بدین حداقل به این رزروی ها هم بدین بیشتر خودرو میزاشتین این رزروی ها هم می‌گرفتم شب عیدی

  • محمد

    سلام من میرم تو سایت برای طرح مادران میزنه در حال برسی کی این برسی تموم میه

  • رضا

    سلام ثبت نام کردم قرکشی تموم شده ولی من میخوام وضیعت استعلام قرکشی میگه درحال برسی میباشد حلا منظور این چیه؟؟