خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۸۰۶۶

زمان ثبت‌نام و قرعه‌کشی سایپا چه زمانی است؟

زمان ثبت‌نام و قرعه‌کشی سایپا چه زمانی است؟

متقاضیان خرید خودروهای صفر از شرکت خودروسازی سایپا با قیمت استثنایی می توانند در طرح های مختلف سایپا شرکت کنند.

این روزها شرکت های خودروسازی معتبر مانند سایپا، امتیازات ویژه ای را برای خریداران در نظر گرفته اند. یکی از این امتیازات قرعه کشی سایپا می باشد. چند سالی است که این شرکت خودروسازی، محصولات خاصی را به عنوان فروش فوق العاده سایپا در نظر گرفته است و با برگزاری قرعه کشی و اعلام برندگان سایپا، به آن ها خودروهای صفر را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می دهد.

امسال نیز چندین بار این قرعه کشی انجام شد. آخرین پیش فروش سایپا، دی ماه ۱۴۰۰ بود که افراد با ثبت نام در این طرح می توانستند شانس برنده شدن خود را برای خرید با قیمت محصولات کارخانه ای سایپا تخمین بزنند. بسیاری از افراد منتظر اعلام نتایج قرعه کشی سایپا هستند تا در آن زمان وارد سایت شده و نتیجه را مشاهده کنند. در این بخش شما را با جدیدترین طرح ثبت نام این شرکت و همچنین آخرین قرعه کشی و زمان اعلام نتایج آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

جدیدترین طرح ثبت نام سایپا

در این طرح ویژه قیمت محصولات سایپا بسیار مناسب تر از قیمت بازار بوده است و افراد با ثبت نام سایپا و ورود اطلاعات مورد نظر در سایت می توانند یکی از برندگان این طرح فوق العاده باشند. برای این طرح ۵ نمونه از محصولات سایپا در نظر گرفته شده است که شامل، خودرو کوییک گیربکس معمولی، تیبا دو با رینگ های فولادی، کوییک آر، کوییک پلاس گیربکس اتومات و همچنین سایپا ۱۵۱ است. هر کدام از این محصولات را می توانید با ثبت در سامانه از آن خود کنید.

در جدیدترین طرح سایپا حدودا ۷۰۷۱۹۷ نفر حضور داشته اند که از میان آن ها حدودا ۶۹۶۸۸۴ نفر شرایط لازم را برای شرکت در قرعه کشی سایپا داشته اند. قیمت خودرو صفر در این قرعه کشی ها بسیار مناسب بوده است به همین دلیل آمار شرکت کنندگان در این طرح بسیار زیاد بوده است.

لازم به ذکر است که ظرفیت محصولات ارائه شده توسط سایپا در این فروش فوق العاده حدودا شش هزار خودرو است. برای اینکه متقاضیان خودرو بتوانند به راحتی به محصول مورد نظر خود دست یابی کنند، این شرکت حدودا دوازده هزار نفر را به صورت رزروی در نظر گرفته است تا در صورت انصراف برندگان، افراد دیگر به حق خود برسند.

آخرین قرعه کشی انجام شده سایپا

2 19

آخرین قرعه کشی سایپا برای فروش فوق العاده برخی محصولات این شرکت در هفته سوم از دی ماه ۱۴۰۰ انجام شده است و نتایج آن نیز با تایید نهادهای نظارتی در تاریخ ۱۶ دی ماه ساعت ۸ صبح منتشر شده است. در این طرح ویژه پس از ثبت نام سایپا و اعلام برندگان، صد دستگاه کوییک پلاس گیربکس اتومات، ۴۰۰ دستگاه خودروی کوییک گیربکس معمولی، ۱۰۰۰ دستگاه خودروی کوییک آر، پانصد دستگاه خودروی تیبا دو و همچنین دو هزار دستگاه خودرو سایپا ۱۵۱ به بازار عرضه می شود.

لازم به ذکر است که تحویل این خودروها در فروش فوق العاده سایپا ۹۰ روزه بوده است. برندگان قرعه کشی تا ۷۲ ساعت مهلت دارند تا وجه مورد نیاز برای خودروی درخواستی خود را واریز نمایند. در صورت عدم واریز وجه تا ۷۲ ساعت، نام آن ها از لیست حذف شده و افرادی دیگری جایگزین آن ها خواهند شد.

قیمت روز و قیمت کارخانه ای خودروهای سایپا

همانطور که گفتیم قیمت روز خودرو سایپا موجود در بازار با قیمت درب کارخانه آن بسیار متفاوت است. با ثبت نام سایپا و برنده شدن در قرعه کشی شما هم می توانید این خودروها را با قیمتی بی نظیر در اختیار داشته باشید. همچنین شما می توانید قیمت روز این محصولات را در بازار ازاد بررسی نمایید.

  • قیمت کوییک گیربکس معمولی
  • قیمت کوییک آر
  • قیمت کوییک پلاس گیربکس اتومات
  • قیمت تیبا ۲
  • قیمت سایپا ۱۵۱

همانطور که می بینید قیمت سایپا که در قرعه کشی عرضه می شود با قیمت بازار تفاوت زیادی دارد. همین امر موجب می شود که در هر طرح پیش فروش سایپا، متقاضیان زیادی ثبت نام نموده و مشتاقانه منتظر اعلام نتایج برندگان باشند.

جمع‌بندی

متقاضیان خرید خودروهای صفر از شرکت خودروسازی سایپا با قیمت استثنایی می توانند در طرح های مختلف سایپا شرکت کنند. این شرکت برای خودرودار شدن بسیاری از مردم، فروش های فوق العاده ای ارائه می دهد تا افراد بتوانند با شرکت در قرعه کشی و برنده شدن، شانس بیشتری در خرید خودرو داشته باشند.

با وجود تورم و بالا رفتن قیمت خودروها در بازار ممکن است افراد زیادی دیگر توانایی خرید خودروها را با این قیمت های سرسام آور نداشته باشند به همین دلیل پیشنهاد می شود در طرح های ویژه سایگا ثبت نام نموده و شانس خود را در این قرعه کشی امتحان کنند. در طرح های مختلف سایپا در هر دوره خودروهای خاصی عرضه می شود و شما با ورود به سامانه سایپا می توانید ثبت نام نمایید و خودروی درخواستی خود را برای انجام قرعه کشی ثبت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.