کد مطلب: ۴۴۷۴۶۷

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان خبر داد:

اعلام زمان عرضه اولیه یک شرکت بنیادی در بورس

اعلام زمان عرضه اولیه یک شرکت بنیادی در بورس

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان با اشاره به سابقه حضور شرکت‌های کشاورزی بنیاد در بورس گفت: بخش کشاورزی بنیاد مستضعفان از سال ۸۱ در بورس حضور داشته است و امسال نیز قرار است هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان در بورس عرضه شود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، عظیم رجائی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان با اشاره به سیاست حضور فعال بنیاد مستضعفان در بازار سرمایه اظهار کرد: اولین شرکت در بخش کشاورزی کشور از زیرمجموعه بنیاد مستضعفان وارد بورس شد و بخش کشاورزی بنیاد از سال ۸۱ با شرکت مگسال در بازار سرمایه حضور دارد.

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ شرکت زیرمجموعه این هلدینگ در بورس حضور دارند، گفت: امسال ۲ شرکت دیگر در زیر مجموعه هلدینگ کشاورزی وارد بازار سرمایه می‌شوند و تعداد شرکت‌های بورسی این هلدینگ به ۸ شرکت می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این شرکت‌ها، امسال مجموعه هلدینگ کشاورزی نیز با دارا بودن ۲۱ شرکت، در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه سال آینده این هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه آن برای حضور در بازار سرمایه، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد ۵ شرکت دیگر هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان، پس از ادغام، تا پایان سال آینده وارد بازار سرمایه شوند و با این اقدام تمام بخش کشاورزی بنیاد به صورت کامل بورسی خواهد شد.

گفتنی است، در حال حاضر ۳۲ شرکت زیرمجموعه بنیاد مستضعفان در بازار سرمایه حضور دارند که از این میان، ۲ شرکت در سال گذشته وارد بورس شدند و ۱۶ شرکت دیگر نیز امسال در صف عرضه در بازار سرمایه قرار دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فعلا که دارن با فروش سهام شرکت های زیان دیده کسری بودجه را تامین می کنند و بعد با پایین آوردن قیمت سهام مردم رامتضرر خواهند کرد

  • ناشناس

    سال اینده، ممکنه مثل امسال نباشه که بورس سود خوبی بده چون معلوم نیست سیاست دولت بعدی چی باشه

  • خان

    حالا کو تا کی,تاسال آینده کی زنده ,کی مرده(البته از کرونا)

  • ناشناس

    امسال چیه اگه تواین میاد خبر بده سالو بعدا بگو

  • ناشناس

    اصلا معلوم نیست دولت داره چیکارا می کنه
    از یه طرف شرکت ها و بانکهای ورشکسته رو میاره توی بورس
    از یه طرف داره سیاست اقتصاد متمرکز رو پیاده میکنه

  • ناشناس

    لطفا فکریبرای حق تقدم شرکتها کنید پیشنهاد توشرکتهای که حق تقدمم میدن یک سامانه بذارندو گزینه بزارن اگر حق تقدم تبدیل به سهام میشه کد پیگیری فیش واریزی واردکنن همانجا تبدیل به سهام بشه وگزینه دوم فروش حق تقدم قربانت

  • ناشناس

    به نظرم بورس داره وارد یک برهه خطرناک میشه تا پایان پارسال وضع خوب بود اگرچه به نظر میامد حمایت شرکتهای حقوقی کمک حال وضعیت سبز بورس باشه از امسال شده چراغ جادو این جوری هم که دولت خیز برداشته که کمبود هاش رو از تتمه پول ته جیب مردم جبران کنه معلومه که برنامه سازنده ای در راه نیست و قاعده بورس بهم میخوره من آینده روشنی برای بورس نمی بینم گمونم داره به ته خط میرسه

  • فریبرز

    لطفا مسولین خدا پرست جیب مردم بدبخت که نه میتونن خونه بخرن نه ماشین، پول هاشونو آوردن تو بورس به امید پیش رفت نزارید خالی بشه

  • س م ب

    شما هر جور فکر کنی همون برات میشه ، حالا میتونی امیدوار ،با تلاش ،ویا نا امید ،بد بخت بشی.

  • جواد

    عجب شیرتوشیری شده واقعا بورس زنگ خطری بصدادرامده