کد مطلب: ۵۸۶۳۵۳

خبری مهم برای سهامداران شستا / زمان برگزاری مجمع شستا مشخص شد

خبری مهم برای سهامداران شستا / زمان برگزاری مجمع شستا مشخص شد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، مجمع عمومی عادی سالیانه شستا روز سه شنبه ۲۷ مهر برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در وبسایت کدال شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی طی اطلاعیه‌ای از کلیه سهامداران و صاحبان سهام و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در مجمع عمومی این شرکت حضور پیدا کنند. این مجمع قرار است روز سه شنبه ۲۷ مهر در ساعت ۹ صبح در مجموعه فرهنگی-ورزشی تلاش برگزار شود.

در این جلسه قرار است ضمن استماع گزارش هیات مدیر و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ تصویب شود. همچنین میزان سود نقدی تقسیمی میان سهامداران نیز در این مجمع مشخص می‌شود.

بر اساس صورت مالی حسابرسی نشده سال منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ شستا، این شرکت در این سال به ازای هر سهم ۲۱۹۴ ریال سود محقق کرده است.

با این حال بر اساس اطلاعیه اخیر شستا، سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ ۴ آبان با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور و ارائه اصل کارت ملی و کد سهامداری نسبت به دریافت سود خود اقدام کنند.

سود سهام شستا در حالی قرار است از طریق مراجعه به بانک پرداخت شود که طبق مصوبه سازمان بورس تمامی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس موظف هستند تا سودهای تقسمی خود را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز کرده تا این شرکت نیز این مبلغ را به شماره شبا ثبت شده توسط سهامداران در سامانه سجام پرداخت کند.

مهم‌ترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام .صحبت از سیستم الکترونیک میکنیم ولی در عمل هنوز با قلم خودکار مدیریت میکنید .مگه ملت وقت اضافه دارن که برن بشین تو بانک اونم رفاه که همیشه ارباب رجوع زیاده داره .لطفا از این تصمیم صرف نظر کنید.

  • ناشناس

    مجمع فوق العاده برگزاری می کرد افزایش سرمایه 11140درصد می داد

  • ناشناس

    سهم بسته بشه برا مجمع . چه مدت بعدش باز میشود

  • رسول

    بعضی دوستان انتظار دارند رئیسی بیاید برای آنها سبد گردانی کند ، بروید سواد بورسیتان را زیاد کنید ، بازار ی رشد ۵۰۰ هزاری کرد ی اصلاح ۲۰۰ هزاری فعلا هم بازار رنج هست به احتمال زیاد حداکثر تا دوشنبه بازار به مدار صعود بر میگردد ، طبیعی ترین رفتار بازار همین است ، برای سهامدار کنترل هیجان مهم ترین مورد هست

  • رضا

    سلام‌مدیر‌عامل‌محترم‌شتستا‌سهامداران‌شما. از‌همه‌ایران‌هستن‌ایا‌شهر‌کوچک‌یا‌روستاه‌یی‌. سراغ‌دارید‌بانک‌رفا‌داشته‌باشه‌لااقل‌بانکی معرفی کنید‌که‌تو‌روستاه‌ها‌هم‌شعبه‌داشته باشه.ایا‌۳۰‌هزارتومان‌سود ارزش ۱۵۰‌کیلو. متر‌رفتن‌وبرگشتن‌و‌داره

  • رضا

    سلام‌لطفا‌به‌فکر‌سهامداران‌روستایی‌که‌دسترسی. به‌بانک‌رفا‌ندارنند‌را‌بکنید.توروستاه‌اکجا‌بانک‌رادارم.

  • ناشناس

    مدیرعامل شستا
    سود سهام را از طریق واریز به حساب سجامی پرداخت کنید.حق الناس است وبه دور از انصاف است مردم را دراین اوضاع کرونایی به زحمت بیندازید تا برای گرفتن سود به بانک رفاه مراجعه داشته باشند

  • ناشناس

    سازمان بورس باید شرکت‌ها را موظف به پرداخت سود سهامداران به حساب سجامی آنها کند و با متخلفین برخورد جدی صورت گیرد.

  • سهیل

    لطفا سود رو از طریق سجام واریز کنید اینهمه سر تازه واردا رو کلاه نزارید شما ک نمیخاید از طریق سجام سود بدین چرا ثبت نام سجام رو اجباری کردین

  • فرزاد

    سلام من رفتم بانک رفاه برای دریافت سود گفتن اسمتون ثبت نشده میتونه از چی باشه