کد مطلب: ۵۹۲۱۶۴

اوجی خبر داد:

زمان واریز سهمیه سوخت جبرانی

زمان واریز سهمیه سوخت جبرانی

وزیر نفت گفت: در تلاش هستیم تا سهمیه‌ای برای همه هموطنان در نظر گرفته شود و به کارت سوخت آنها تا پایان ماه واریز خواهد شد تا جبران مشکلات شود.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، جواد اوجی، وزیر نفت گفت: باتوجه به مشکلات ایجاد شده برای کارت‌های سوخت، برای افرادی که دچار مشکل شده اند سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده که تا پایان ماه اعلام خواهد شد.

اوجی افزود:‌ در تلاش هستیم تا سهمیه‌ای برای همه هموطنان در نظر گرفته شود و به کارت سوخت آنها تا پایان ماه واریز خواهد شد تا جبران این مشکلات شود.

وی ادامه داد: این سهمیه هم برای خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها، وانتی‌ها، خطی‌ها و آموزشگاه‌ها و سایر موارد در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است، جواد اوجی پس از نشست با مدیران عامل شرکت‌های ملی پالایش و پخش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: با هماهنگی سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهوری دولت سیزدهم سهمیه بنزین ویژه‌ای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته می‌شود.

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام. این عادلانه نیست افرادی هستند که ۲۰۰ الی ۳۰۰ لیتر سهمیه بنزین ذخیره داشته اند آیا این درست است که ۶۰ لیتر سهمیه به آنان داده شود پس بقیه سهمیه آنان از بین می رود این عادلانه نیست

  • علی

    از این قولا زیاد دادی

  • ناشناس

    با این بخشش سخاوتمندانه از کیسه خلیفه دردی از مردم و مشکلی از مشکلات معاش مردم در این شرایط سخت تورم روزانه و معیشت کمرشکن مردم که در نان روزمره سفره خود درمانده اند حل نمیشود.

  • مال باخته بورس

    بایک سیاست سیستم بنزین رامختل کردید ودرعرض ۴روز بنزین تحمیلی به مردم فروختیدتاکسربودجه تامین کنیدبعد انداختیدگردن حمله سایبری.عجب سیاستی

  • ناشناس

    جیب ملت رو نزنید سهمیه جبرانی پیشکش

  • ناشناس

    کی انشاله

  • ناشناس

    من یه 300 لیتر دلشتم یه 200 سوختن حالا چیکار کنیم