کد مطلب: ۷۳۵۶۷۱

زمان واریز سود سهام عدالت قطعی شد؟

زمان واریز سود سهام عدالت قطعی شد؟

واریز سود سهام عدالت باز هم به تعویق افتاد. سود سهام عدالت به تمام سهامداران و برخی از جاماندگان سهام عدالت واریز خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمان جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد.

​پیش تر گفته شده بود مرحله سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد، اما رییس سازمان خصوصی سازی گفته است که در اواسط دی ماه چنین کاری انجام خواهد شد.

زمان واریز سود سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مرحله نخست سود سهام عدالت تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

حسین قربان زاده به جزئیات پرداخت سود سهام عدالت اشاره کرد و اظهار داشت: امسال مجموع سود سهام عدالت به بیش از 60 هزار میلیارد تومان رسیده است؛ در حالی که این رقم سال گذشته حدود 29 هزار میلیارد تومان بود.

وی خاطرنشان کرد: وجود چنین ارقامی نشان دهنده افزایش 2 برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته است.

قربان زاده ادامه داد: با مطرح شدن این موضوع در شورای عالی بورس و نیز تاکید وزیر اقتصاد، قرار بر این است تا سود سهام عدالت در 2 نوبت واریز شود که امیدواریم نوبت نخست آن تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال انجام شود.

پیش تر گفته شده بود مرحله سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه میزان پرداختی سود سهام عدالت به نسبت سهمی که هر فرد دارد متفاوت است، گفت: عملاً مشمولان سهام عدالت با دریافت 2 برابری سود سهام عدالت نسبت به سال گذشته همراه خواهند بود.

جزئیات پرداخت سود سهام عدالت

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت میزان سود 1401 را دو برابر میزان این سود در سال گذشته اعلام کرد و گفت: در خردادماه شورای عالی بورس، سازمان بورس را مکلف کرد تمهیداتی برای برگزاری مجامع شرکت‌های مذکور بیندیشد. سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هم مقدمات برگزاری مجامع را انجام دادند و اکنون آمادگی برگزاری هستند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت ادامه داد: اما نهادی که باید در نهایت مجوز برگزاری یا بازگشایی نمادها را صادر کند شورای عالی بورس است که تاکنون این اقدام را انجام نداده است. امیدواریم این موضوع تا ماه آینده به جمع بندی برسد.

به گفته وی، این‌که مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بودند بتوانند اقدام به فروش سهام خود کنند هم به تصمیم شورای عالی بورس بستگی دارد.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در مورد سود سال ۱۴۰۰ این سهام نیز گفت: میزان سود سال ۱۴۰۰ دو برابر سال ۱۳۹۹ خواهد بود و اولین مرحله آن در پایان آذرماه پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا مردم را مسخره می کنی امروز فردا میکنی دروغ دشمن خدا است اون یارو نشسته خونه خالش راحت بگو ما نون و چای برای خوردن نداریم خدا به دا د ما برسه

  • ناشناس

    عجب سهامی بشه این سهام همه ملت ایران به آرزوهاشون می رسن

  • ناشناس

    ۵۰۰ نومن دیگه چه خبره

    • ناشناس

      این پول را می‌دادید لا اقل شب لیلدا مردم بیچاره هم یه شب خوش می‌شدند کنار خانواده

  • آریوبرزن

    واقعا مردمو چی حساب کردید خجالت بکشید

  • مریم حسینی تیموری

    سلام سود سهام عدالت کی واریزمیشود

  • ناشناس

    با سلام میخواستم بپرسم کسانی که جامانده سهام عدالت هستن چکار کنند وبرای ثبت نام به کجا بروند

  • ناشناس

    ازبس درموردسودسهام عدالت دروغ گفتن حرف راستشان هم کسی قبول نداره

    • ناشناس

      گل گفتی مثل یه بلبل گفتی

  • ناشناس

    سلام،تا آخر آذر پرداخت کنید،میخواییم بدیم ۵ کیلو میوه بخریم!!!!!

    • حسن

      😂😂😂

  • آریا

    ای کای کاش این سود سهام اندازه ته مونده غذای خودتون حداقل ارزش داشت که خیلی بالاترازینا بود فقط آزاد کنن بفرشیم بزنیم به زخم زندگی خودتون علاف نکنید این چندرقازبدردمردم نمیخوره ودردی ازشون دوا نمیکنه

  • ناشناس

    چرا برای پولی که حق خود مردم هست شما اینقدر مردم بیچاره را سر کار میزارید قرار بود تا آخر شهریور پرداخت کنید بعد شد آبان حالا میگید دی بخدا اگر دادید هر چی شما گفتید درسته اینقدر مردم راگول نزنید مردم دیگه شمارا خوب شناختن هرچقدرسود میدید صد برابرش ازمردم پس میگیرید تورا خدا نه بدید نه اینقدر جنس‌ها را گرون کنید نخواستیم