کد مطلب: ۶۳۰۵۶۹

واگذاری سهام سرخابی‌ها به هواداران دو تیم!

واگذاری سهام سرخابی‌ها به هواداران دو تیم!

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: هفته آینده واگذاری سهام سرخابی‌ها در بورس آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زمان واگذاری سهام سرخابی‌ها در بورس مشخص شد؟

به نقل از دانشجو ، امیر آبادی فراهانی، در صحن علنی مجلس: طلسم واگذاری سهام سرخابی‌ها شکست و دولت جدید دستور داده که این دو تیم هر چه زودتر به مردم و هواداران واگذار شود.

متاسفانه دولت قبل اراده‌ای در واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال نداشت و تصمیم حاکمیت بر آن‌ها را داشت. واگذاری باشگاه سرخابی‌ها کلید خورده است و ۱۰ درصد از سهام دو تیم به مردم خواهد رسید.

ساز مخالف مجلس با دولت

همچنین برخلاف آنچه تا پیش از تشکیل کابینه سیزدهم تصور می شد، اخباری مبنی بر اینکه مجلس چند وقتی است که ساز مخالف را کوک کرده و دست از همراهی بی‌چون و چرا با دولت برداشته است.

روند اعتراضات نمایندگان به وزارت اقتصاد و سازمان بورس تا جایی پیش رفت که حتی برخی از نمایندگان از تلاش‌هایی برای استیضاح خاندوزی پرده برداشتند.

طبق گفته سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، کمیته‌ای در کمیسیون اقتصادی برای بررسی وضعیت بورس تشکیل شده که این موارد را دقیقا تحت نظر داشته و نسبت به عملکرد سازمان اصلا رضایت ندارد.

هرچند مرحبا تاکید دارد که کمیسیون اقتصادی هنوز به جمع‌بندی در این زمینه نرسیده اما احتمالا باید منتظر به راه افتادن جریاناتی در مجلس در مواجهه با مدیران بورسی دولت سیزدهم باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    الکیه

  • ناشناس

    برای اینکه هر دو طرف اینکاره نیستن و میگن زمین کج است شما کلا سوادشو ندارید در هر زمینه فقط برای سر گرمی مردم توپ تو میدان هم می ندازید بابا یکلمه بگو ما چاره بیدیم فکر کردن با استفاده از لغت درست کردن و گفتن ان در بورس همه چیز درست میشه

  • ناشناس

    تا زمانی که یک سری بی منطق و ….. سهام ارزشمند خودشان را تو کفِ قیمتی می فروشند ، امیدی به صعودی و افزایشی شدن بورس و فرابورس نیست‌ .

    • ناشناس

      شما که به خودت اجازه میدی همه را قضاوت کنی و احتمالا خیلی با منطق هستی در این باطلاق بمان ولی در بازار سرمایه هر کس خودش برای سرمایه خود تصمیم میگیرد و نیازی به حرص خوردن شما نیست