خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۷۰۸۵

۵ نماد بورسی زمان پرداخت سود خود را اعلام کردند

5 نماد بورسی زمان پرداخت سود خود را اعلام کردند

در اولین روز هفته شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران)، فولاد آلیاژی ایران، کارخانجات ایران مرینوس، ورزیران و بیمه البرز زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی را در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در اولین روز هفته شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران)، فولاد آلیاژی ایران، کارخانجات ایران مرینوس، ورزیران و بیمه البرز زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی را در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال منتشر اسفنن کردند.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران) که با نماد «وبانک» معرفی شده است زمان پرداخت سود سهامداران را در اطلاعیه‌ای منتشر کرد که جزئیات آن در زیر قرار دارد.

Capture 3

«فولاژ» نیز زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی را از تاریخ یک دی ماه سال 98 و سهامداران حقوقی را 15 بهمن ماه سال 98 اعلام کرد. سهامداران حقیقی با مراجعه شعب بانک تجارت می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

نماد «نمرینو» از دیگر نمادهایی است که جدول زمان‌بندی پرداخت سود سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 98 را در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال قرار داد.

جزئیات را در زیر بخوانید.

پرداخت سود نمرینو

«کورز» نیز برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام پیشنهادی هیات‌مدیره مربوط به سال 97 را به شرح زیر اعلام کرد.

زمانبندی تقسیم سود

تقسیم سود نقدی پیشنهادی هیات‌مدیره «البرز» به مجمع عمومی عادی سالانه که در تاریخ 24 تیر ماه سال 98 معادل 10 درصد سود خالص حسابرسی شده است اعلام شد و بر اساس آن سود سهامداران حقیقی از تاریخ یک مرداد ماه سال 98 و سهامداران حقوقی از یک بهمن ماه سال 98 پرداخت خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.