کد مطلب: ۶۵۲۰۵

ساخت بزرگترين قالب روتومولدينگ كشور در شهرك شماره ۳ بندرعباس

ساخت بزرگترين قالب روتومولدينگ كشور در شهرك شماره 3 بندرعباس

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي هرمزگان اظهار داشت: به همت مهندسين جوان شركت پليمر هرمزبركه بزرگترين قالب مخزن پلي اتيلن با ظرفيت 25000 ليتر در شهرك شماره 3 بندرعباس ساخته شد. غلامپور افزود: با ساخت اين قالب، شركت مذكور در زمينه ساخت قالب به خودكفايي رسيده و وابستگي آن به شركت هاي خارجي قطع شده است.

c409f85f057f65f08469db731191076b_XL.jpg

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي هرمزگان اظهار داشت: به همت مهندسين جوان شركت پليمر هرمزبركه بزرگترين قالب مخزن پلي اتيلن با ظرفيت 25000 ليتر در شهرك شماره 3 بندرعباس ساخته شد.
غلامپور افزود: با ساخت اين قالب، شركت مذكور در زمينه ساخت قالب به خودكفايي رسيده و وابستگي آن به شركت هاي خارجي قطع شده است.
وي ادامه داد: اين شركت توليد كننده مخازن پلي اتيلن چند لايه، وان هاي شيلاتي، موانع جاده اي و گلدانهاي نوري دو جداره با ظرفيت 8000 تن در سال با دو سايت توليد و اشتغال 100 نفر مي باشد كه توانسته به مدت 2 سال پياپي عنوان واحد نمونه استاني و تنديس حمايت از حقوق مصرف كننده در استان و همچنين كارآفرين برتر در سطح كشور انتخاب شود.
بهمن غلامپور در پایان افزود: شهرک صنعتی شماره 3 بندرعباس در کیلومتر 25 جاده بندرعباس ـ بندرخمیر با مساحتی بالغ 5/22 هکتار در غرب بندرعباس واقع گردیده است که تعداد 19 واحد صنعتی با اشتغال 219 نفر در این شهرک به بهره برداری رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.