کد مطلب: ۴۵۱۵۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سازوکار فروش سهام عدالت چیست؟ / آغاز فروش از ۶ خرداد

سازوکار فروش سهام عدالت چیست؟ / آغاز فروش از ۶ خرداد

صاحبان سهام عدالتی که قصد فروش بخشی از سهام خود را دارند از روز ۶ خردادماه می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب دریافت سود سهام عدالت در آن دارند، ‌برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فردا، ششم خرداد ماه قرار است چه اتفاق مهمی برای صاحبان سهام عدالت رخ دهد؟

اخیرا وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که کلیه دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می‌توانند از روز سه‌شنبه (۹۹/۳/۶) به شعب بانک‌هایی که قبلا در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی‌سازی معرفی کرده‌اند، مراجعه کنند.

این افراد می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهدنامه مربوطه، اقدام کنند.

در اجرای ابلاغیه مورخ ۹۹/۲/۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر آزادسازی سهام عدالت و با عنایت به مصوبه مورخ ۹۹/۲/۳۰ شورای عالی بورس این اطلاعیه صادر شده است.

این اطلاعیه می‌افزاید، پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت (۹۹/۳/۸) از تاریخ ۹۹/۳/۱۰ بانک‌ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ولی محمد

    من ۳۰ درصد از سهام را ۱۲ خرداد ازاد کردم برای فروش با چه اقدامی انجام بدم

  • ناشناس

    برایه فروش سیدرصد باید سجام انجام بدیم یانه. کسی میدونه

  • ناشناس

    همین الان ۶ میلیون اومد تو حسابم رفتم بانک گفتن سهام برداخت شده من فکر میگرم یه ده میلیونی میاد چرا این همه کم ریختن با این پول یه دوچرخه هم نمیشه خرید چه برسه به ماشین??

  • ناشناس

    سلام راسته سلام
    عدالت رو میشه ازش وام گرفت

  • ناشناس

    سلام دوستان منظور از کد امنیتی چیه کدوم کد را باید وارد کرد لط
    فا راهنمایی کنید

  • مونه

    سلام چرا سی درصد سهام عدالت بانک صادرات رو چرا واریز نمیکنن؟

  • محیا

    سلام من سهامم روازادکردم حالا میخام بورس داخل بشم ایا کاره درستی میکنم

  • ناشناس

    سلام من برگه یک تومنی دارم که میشه ارزشش 532تومن از طریق اینترنتی بانک صادرات فروختمش 2100اومده به حسابم یعنی بازم طلب دارم

  • سمیه

    سلام. دوستان تا حالا ازبانک ملی پول به حسابتون واریز شده که قبل از مبلغی که آمده..نوشته اولش سایر..حالا موندم توش منظور ازسایر چیست. دوبار برام واریز کردن والان هم سایر نوشته شده…کسی که بلده جوابم بده؟؟!

  • behib

    دوستان ممنون میشم جواب بدید ، همه میگن تاریخ فروش سهام عدالت توی بانکها تا قبل از ۲۰ خرداد بوده اما ما ۲۲ خرداد توی بانک صادرات فروختیم ممکنه اصلا این برگشتی باشه؟ چون بانک فرم اقرارنامه داد و ما پرکردیم اما اصلا میگن بانکها از بیست خرداد به بعد نمیخریدن . یعنی این فرم دروغه؟