کد مطلب: ۳۲۸۳۹۶

ساز ناکوک تداوم گرانی حقوق‌بگیران ثابت را کلافه کرده است

ساز ناکوک تداوم گرانی حقوق‌بگیران ثابت را کلافه کرده است

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از تداوم گرانی‌ها در شرایطی که حقوق کارمندان و کارگران ثابت باقی مانده است، انتقاد کرد.

رحیم زارع درباره نرخ تورم 18.4 درصدی آبان ماه گفت: هر چند از شدت نرخ تورم نسبت به ماه گذشته کمی کاسته شده اما این آمار بیانگر ادامه گرانی‌ها است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید واقیعت‌های جامعه را پذیرفت در حال حاضر بعد از جهش شدید نرخ ارز و عدم نظارت موثر قیمت بسیاری از کالاها با رشد روبرو شده است.

زارع در ادامه، افزود: قیمت بسیاری از کالاها بصورت نجومی با رشد روبرو شده بنابراین کاهش شدت نرخ رشد تورم کفایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: این نکته که دولت با مشکلات اقتصادی روبرو است قابل پذیرش بوده اما یکی از اولویت‌های فعلی سهولت در تامین معیشت مردم است.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوام رشد نرخ تورم افزود: رشد هزینه‌ها و قیمت کالاها در حالی ادامه دارد که حقوق کارمندان و کارگران ثابت مانده است حتی بخشی از کارگران به دلیل مشکلات تولید بیکار شدند و یا چند ماه حقوق دریافت نکرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در هر صورت یکی از اولویت‌های لایحه بودجه سال 98 باید در راستای تقویت اقتصادی خانوارها باشد و در این راستا باید روند افزایش حقوق‌ها متناسب با نرخ تورم واقعی باشد.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.