کد مطلب: ۸۱۷۸۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد

چرا ساعت طرح ترافیک تهران تغییر نکرد؟

چرا ساعت طرح ترافیک تهران تغییر نکرد؟

با وجود تغییر ساعت کاری ادارات به 6 صبح، هنوز ساعت طرح ترافیک در پایتخت تغییر نکرده و همین مسئله نگرانی‌های فراوانی در میان شهروندان پایتخت به وجود آورده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود تغییرات جدی در ساعات کار ادارات دولتی، خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که ساعت آغاز به کار طرح ترافیک در پایتخت هنوز تغییری نکرده و همچنان از ساعت 6:30 صبح آغاز و تا ساعت 18 عصر در تهران اجرا می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: علی رغم تغییر ساعت کاری ادارات از روز ۱۶ خردادماه، اما هنوز تصمیمی برای تغییر زمان اجرای طرح ترافیک نگرفته شده است و طرح ترافیک همانند گذشته اجرا می‌شود.

سید مجتبی شفیعی، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص این ناهماهنگی توضیحات بیشتری نداده و گفته است: تعیین ساعت طرح ترافیک با شورای عالی ترافیک است و در صورت تصمیم بر تغییر ساعت طرح با توجه به تغییر ساعت کار ادارات این موضوع در شورای ترافیک مطرح و تصویب خواهد شد.

اظهارت این مقام مسئول در حالی‌ست که بنا به مصوبه عجیب دولت امسال نه تنها ساعت رسمی کشور در نوروز تغییر نکرد بلکه بنا به اعلام رسمی از روز 16 خردادماه سال جاری (سه شنبه)، ساعت کاری ادارات از ساعت 6 صبح آغاز و ساعت 13 عصر پایان خواهد یافت.

به گزارش تجار‌ت‌نیوز شورای عالی ترافیک یا شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور یک شورا در سطح معاونان وزارتخانه‌های کشور، راه و شهرسازی، ارتباطات و … است که مسئولیت مستقیم در حوزه هماهنگی امور ترافیکی دارد. این شورا در تهران، زیرنظر استانداری و با حضور پررنگ مدیریت شهری برگزار می‌شود که با وجود گذشت بیش از دو ماه از اعلام دولت مبنی بر تغییر ساعت کار ادارات تاکنون هیچ مصوبه‌ای در خصوص تغییر ساعت ورود به طرح ترافیک نداشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.