کد مطلب: ۵۷۳۳۱۱

ساعت کاری ادارات تهران از اول شهریور تغییر می‌کند

ساعت کاری ادارات تهران از اول شهریور تغییر می‌کند

معاون توسعه منابع استاندار تهران اعلام کرد که ساعت کار ادارات از اول شهریور ماه به ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا کرد و پنجشنبه‌ها نیز تعطیل نخواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: برای صرفه جویی در مصرف برق و براساس ابلاغ وزارت کشور ساعت کار ادارات دولتی در استان از ۷ تا ۱۳ بود که این بازه زمانی از یک شهریور به ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر پیدا می‌کند.

غلامرضا عباس پاشا اظهار داشت: تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه نیز با توجه به تمدید نشدن از سوی هیات دولت به حال اول باز می‌گردد و روز‌های پنجشنبه از اول شهریور تعطیل نیست.

وی صبح امروز نیز اعلام کرد: در پی تعطیلی کرونایی که از دوشنبه این هفته اعمال شد، از روز یکشنبه هفته آتی (۳۱ مرداد)، ادارات، اصناف و بانک‌های استان آغاز به کار می کنند.

عباس پاشا اظهار داشت: طبق بخشنامه اعلامی قبلی ادارات، اصناف و بانک‌های استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل هستند.

وی افزود: اولین روز کاری یکشنبه ۳۱ مردادماه خواهد بود و شنبه نیز بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جزو تعطیلات کرونایی محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

مهم‌ترین اخبار مربوط به حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز دنیال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاری خوبی کردند چرا کارمندان شهرستان در هفته شش ساعت بیشتر از تهرانی ها کار میکردند واین بی عدالتی بود در حق کارمندان شهرستان ها