کد مطلب: ۴۹۱۳۸۲

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک مطرح کرد:

اعلام آخرین ساعت کاری حمل و نقل عمومی در تهران

اعلام آخرین ساعت کاری حمل و نقل عمومی در تهران

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت، در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است، گفت: کاهش شیوع کرونا، همکاری همگانی را می‌طلبد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شهریار افندی زاده در این باره تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهر تهران که روزانه بیش از ١١ هزار ابتلای جدید و بیش از ٤٥٠ مرگ را رقم میزند ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم بر اعمال محدودیت فعالیت برای ٣ گروه از مشاغل گرفت که بر مبنای آن از ساعت ١٨ دیگر فعالیتی در شهر تهران انجام نشود.

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: متناسب با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل گروه ٢،٣و ٤ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از سوی معاونت حمل و نقل، ترافیک هم اجرا شد.

افندی زاده با تاکید بر اینکه،در ردیف مشاغل گروه ٣ مشخصا به کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری اشاره شده است، گفت: ساعت کار حمل و نقل عمومی حدود ٢ تا ٢.٥ ساعت پس از محدودیت فعالیت اعلام شده از سوی ستاد( ساعت ١٨) در نظر گرفته شده و اکنون آخرین زمان حرکت حمل و نقل عمومی ساعت ٨.٣٠ میباشد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، وی با بیان اینکه همه باید در جهت کاهش شیوع کرونا و اجرای دقیق محدودیت ها همکاری و مساعدت لازم را به عمل آوریم یادآور شد: معاونت حمل و نقل و ترافیک وضعیت خدمات رسانی به مسافران در تمام ناوگان را روزهای اولیه مورد بررسی قرار میدهد و در صورت نیاز به اصلاح ، نسبت به تغییر مجدد زمان و نحوه ی سرویس رسانی اقدام خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این کارها فایده ندارد باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
    ماسک را که درست نمی زنیم پس حداقل فاصله اجتماعی را رعایت کنند
    نانوایی هارا باید باشدت بیشتری نظارت کنند.