کد مطلب: ۶۰۶۵۳۱

سامانه معاملاتی آگاه در دسترس است

سامانه معاملاتی آگاه در دسترس است

با قطعی سامانه‌های معاملاتی در ظهر ۲۱ آذر ۱۴۰۰، بسیاری از کارگزاری‌های کشور از دسترس خارج شدند. کارگزاری آگاه با پیش‌بینی امکان بروز حوادثی از این دست، با فعال‌سازی دیتاسنتر جایگزین، انجام معاملات برای کاربران خود را در دسترس قرار داد.

با قطعی سامانه‌های معاملاتی در ظهر ۲۱ آذر ۱۴۰۰، بسیاری از کارگزاری‌های کشور از دسترس خارج شدند. کارگزاری آگاه با پیش‌بینی امکان بروز حوادثی از این دست، با عکس‌العمل مناسب در اسرع وقت و فعال‌سازی دیتاسنتر جایگزین انجام معاملات برای کاربران خود را در دسترس قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی کارگزاری آگاه - ظهر دیروز به دلیل قطعی برق در شرکت دیتاسنتر تبیان، اکثر کارگزاری‌های کشور که از این دیتاسنتر برای انجام معاملات استفاده می‌کردند از دسترس کاربران خارج شدند. این اتفاق باعث شد دسترسی بسیاری از معامله‌گران بورس بر معاملات سهام و اوراق قطع شود و امکان انجام معاملات برای مشتریان فراهم نباشد.

کارگزاری آگاه به‌ عنوان یکی از برترین کارگزاری‌های کشور، با پیش‌بینی این اتفاق و انتقال سرورهای معاملات از دیتاسنتر تبیان به دیتاسنتر جایگزین از بروز اختلال در سامانه معاملاتی خود جلوگیری کرد. هم‌اکنون مشتریان کارگزاری آگاه به سامانه معاملاتی آساتریدر آگاه دسترسی کامل دارند و امکان انجام معامله در این کارگزاری میسر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.