کد مطلب: ۱۷۷۶۰۲

«سدمعبر» نامزد دریافت ٦ جایزه از گلدن گلوبال مالزی شد

«سدمعبر» نامزد دریافت ٦ جایزه از گلدن گلوبال مالزی شد

«سدمعبر» نامزد دریافت ٦ جایزه از دومین جشنواره گلدن گلوبال مالزی که یکی از معتبرترین جوایز خاور دور به حساب می‌آید، شد.

فیلم سینمایی «سدمعبر» به کارگردانی محسن قرایی و تهیه کنندگی بهمن کامیار در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود پس از دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره بوسان کره جنوبی، نامزد دریافت ٦ جایزه از دومین جشنواره گلدن گلوبال مالزی شده است که یکی از معتبرترین جوایز خاور دور محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این فیلم در ٦ بخش بهترین کارگردانی (محسن قرایی)، بهترین فیلمنامه(سعید روستایی)، بهترین فیلم(بهمن کامیار) بهترین بازیگر نقش اول مرد (حامد بهداد) کاندید دریافت جایزه شده است.

همچنین بهترین بازیگر نقش مکمل زن (گیتی قاسمی) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (نادر فلاح) کاندید دریافت جایزه شده است.

«سد معبر» یکی از فیلم‌های مورد توجه منتقدان و اهالی سینما در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود که پیش از این جایزه بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «بوسان» کره جنوبی را بدست آورده است.

قرارداد اکران آن در گروه «ماندانا» بسته شده و بزودی جایگزین فیلم «ثبت با سند برابر است» خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود یکی از پرفروش‌ترین فیلم های سال ٩٦ باشد.

در فیلم سینمایی «سد معبر» حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری‌نژاد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری و نگار عابدی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی و با حضور محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند، همچنین بازیگر خردسال این اثر رونیکا نعمت‌الله است.

این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.