کد مطلب: ۴۴۲۳۹۳

سرقت اطلاعات مالی مشتریان بانک صادرات صحت دارد؟

سرقت اطلاعات مالی مشتریان بانک صادرات صحت دارد؟

برخی منابع خبری مدعی شده‌ بودند که مشخصات حساب‌های بانکی میلیون‌ها نفر از مشتریان بانک صادرات به فروش گذاشته شده است اما این خبر چقدر صحت دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که مشخصات اولیه حساب‌های بانکی ۶۳ میلیون نفر از مشتریان بانک صادرات در یکی از انجمن‌های عمومی هکرها به فروش گذاشته شده است.

بررسی‌ها حاکی از این است که خبر افشای اطلاعات ۶۳ میلیون مشتری بانک صادرات جعلی و با هدف کلاهبرداری بوده است.

طبق اعلام مسئولان روابط عمومی بانک صادرات، این خبر صحت ندارد و هیچ‌گونه اطلاعاتی از حساب‌های مشتریان این بانک به سرقت نرفته است.

آگهی مبنی بر فروش اطلاعات حساب مشتریان این بانک در یک وبسایت منتشر شده بود که صحت نداشته و حذف شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خبرتبلیغاتی بوده،فقط خواستن بزرگی و تعداد مشتریهای بانک صادرات وبه رخ بشکند.

  • ناشناس

    باید میرفتن سراغ بانک دیگری چون حساب حقوقی مابازنشستگان تو این بانک است گمانم به کاهدان زده اند ‌

  • ایهان

    روز چهارشنبه ۲۰ فروردین من شخصا خودم با حساب بانکی صادرات می خواستم شارژ بخرم ک درخواست بانک به من می گفت شماره حساب شما نا معتبر
    بعد ک این موضوع رو من صبح فردا فهمیدم به حسابم مراجعه کردم دیدم پول تو حساب هست خدارو شکر
    به احتمال زیاد هکر حمله کرده اما اژیر صدای بانک مرکزی صادرات دراومد و هکر ها ناموفق شده اند به خاطر سیستم قوی صادرات تا الان حتی اپلیکیشن ها هم اجازه دسترسی و جابه جایی پول ندارند بالغ بر ۷۰ میلیون ایرانی دارنده حساب هست

  • میثم

    هیچ خبری توی ایران بی دلیل نیست. و این لو رفتن اطلاعات و فروش آنها هم صد در صد قطعیه… مزید اطلاع خودهکرها هم ایرانی ان. و درحال حاضر تمام بانک اطلاعات سروری و سیستمی دست پیمانکار هستش و لو رفتن آنها کار سختی نیست. نه فقط بانک صادرات بلکه تمام بانکها و اداره ها و سازمانها تحت تاثیر و عملکرد این هکرها هستند.

  • ارجمند

    خدا رو شکر سیستم های امنیتی بانکها خصوصا صادرات بسیار پیشرفته و قوی هستند نکنه مهم رمز حسابه که فقط مشتری داره وخود بانک هم این رمز ها رو نداره واز الگوریتم های خاصی تشکیل شده که عملا غیر قابل نفوذه وکلاهبرداری هایی که میشه معمولا با تطمیع صاحب حساب از خودشون رمز رو میگیرن

  • علی

    چقدر ساده هستند کسانی که این حرف رو باور میکنند،این شایعه رو خود کلاهبردارا درست کردند تا کسانی بیان برای خرید این اطلاعات و ازشون کلاهبرداری کنند،خب اگه اطلاعات حساب رو داشتند خودشون خالی میکردند دیگه،چرا بیان بفروشن آخه؟؟؟

  • Faryborz

    بهترین بانک بانک صادرات است

  • ناشناس

    با سلام بند سهام یک میلیونی دارم ک در روزهای اول طرح فروش سهام ۳۰درصد اقدام کردم ولی تاکنون صورت نگرفته با تشکر عباس