کد مطلب: ۲۷۹۱۱۵

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در تعمیق کانال دسترسی بندر بوشهر‌

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در تعمیق کانال دسترسی بندر بوشهر‌

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بوشهر از سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تعمیق کانال دسترسی بندر بوشهر خبر داد.

محمد راستاد شامگاه دوشنبه در بررسی روند اجرای طرح‌های بندری بوشهر با اشاره به اینکه مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر تعیین شده اظهار داشت: در این مجتمع ترمینال چند منظوره، اسکله کانتینری، پایانه اختصاصی صادرات محصولات و مواد مختلف و واحدهای پشتیبانی طراحی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به تکمیل اسکله کانتینری جزیره نگین گفت: با تکمیل طرح لایه‌روبی ترمینال کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر این پروژه تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لایه روبی کانال دسترسی بندر بوشهر تصریح کرد: در فاز نخست طرح دسترسی کانال بندر بوشهر 150 میلیارد تومان برای تعمیق آن تخصیص یافته است.

راستاد با بیان اینکه افق خوبی برای بندر بوشهر طراحی شده گفت: افق خوبی برای واحدهای پشتیبانی بندر بوشهر طراحی شده تا بندر بوشهر از محدودیت‌های پسکرانه‌ خارج شود و در یک فضای مناسب زمینه جذب سرمایه‌گذاری را فراهم کند.

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی از هوشمند سازی بندر بوشهر خبرداد و بیان کرد: همزمان با ساخت مجتمع بندری نگین بوشهر طرح هوشمندسازی آن طراحی شده و شاخص‌ها و پایلوت‌های مهمی در دستور کار قرار دارد.

وی، افزود: طرح هوشمندسازی در جزیره نگین بوشهر به عنوان الگوی بندری کشور اجراء می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.