کد مطلب: ۷۳۶۰۲۵

سرپرست شرکت عمران پردیس دستگیر شد

سرپرست شرکت عمران پردیس دستگیر شد

وجود تخلفات مالی و اداری باعث دستگیری سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،سرپرست عمران پردیس بازداشت و تخلفات او در حال بررسی است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که امیرحسین جابرانصاری، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس به اتهام شائبه تخلفات مالی و اداری دستگیر و دفتر کار او پلمب شده است. یک منبع آگاه خبر دستگیری این مدیر را تایید کرد.

به گزارش منابع خبری با ورود سربازان گمنام امام زمان به موضوع تخلفات مالی و اداری در شرکت عمران پردیس ‏جابر انصاری سرپرست مدیرعاملی شرکت عمران پردیس بازداشت و دفتر کار وی مهر و موم شد.انصاری ۶ ماه است که سرپرست شرکت عمران پردیس شده است.

سوابق کاری سرپرست عمران پردیس

از اردیبهشت امسال کارگاههای مسکن مهر پردیس و مسکن ملی این منطقه به رکود ساخت و ساز رفته و بیش از ۳۰ هزار متقاضی در بلاتکلیفی دریافت واحدهای خود به سر می‌برند.

وی از ۱۸ اردیبهشت سال جاری جایگزین پیمان پیرفرشی، سرپرست قبلی شرکت عمران پردیس شده بود. این پنجمین تغییر مدیریتی شرکت عمران پردیس در چهار سال اخیر بود.

این در حالی است که از اوایل امسال به دلیل رکود فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در پردیس، متقاضیان انتقاداتی به مدیریت این شهر داشتند. تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر، وجود ایرادات متعدد در واحدها، کمبود مراکز درمانی، تفریحی، تجاری، ورزشی، مشکلات حمل و نقل، بخشی از مصائب زندگی در پردیس است که ساکنان این شهر معمولا طی تماس با خبرنگار ایسنا از آن گله‌مند هستند.

گفته می‌شود تیمی متشکل از کارشناسان حقوقی و حراست در شرکت عمران مشغول بررسی ابعاد و دلایل دستگیری جابرانصاری هستند. هنوز علت بازداشت مشخص نشده اما ممکن است به موضوع تهاتر برخی زمین‌ها مربوط باشد.

حاشیه‌هایی در خصوص سرپرست عمران پردیس

امیرحسین جابرانصاری از شهرداری تهران شش ماه است که جایگزین سرپرست قبلی شده است. او به ساکنین وعده داده بود که امیدواریم با مساعدت‌ها و اختصاص منابع دولتی به پردیس بتوان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تکمیل و تحویل مالکان داد.

به موضوع حاشیه‌های منتسب به سرپرست سابق شامل عدم توانایی در تامین منابع مالی، کند شدن روند تحویل واحدهای مسکونی، نارضایتی پیمانکاران از انباشت مطالبات یا حتی اختلاف او با برخی کارکنان شرکت عمران نمی‌پردازیم؛ چرا که برای ساکنان پردیس و مخاطبان اهمیت چندانی ندارد. آن‌چه مهم است این‌که پردیس کماکان از کمبود خدمات و زیرساخت‌های شهری رنج می‌برد.

پردیس به خاطر خوش آب و هوایی و ارزش افزوده‌اش بعضا با شمال تهران مقایسه می‌شود. به یاد داریم که سال ۱۳۹۵ مدیرعامل سابق شرکت عمران شهرهای جدید در توصیف پردیس گفت «این رانت اطلاعاتی را به شما می‌دهم که ارزش افزوده پردیس در آینده نزدیک به شدت بالا می رود». البته آن پیش‌بینی درست از آب درآمد و به دلایل متعدد مثل دلال‌بازی و احتکار مسکن قیمت آپارتمان‌های مهر این شهر، میلیاردی شده اما از آن طرف با انبوه ساکنانی مواجه شده که از زندگی در این شهر دل خوشی ندارند.

تحویل واحدهایی با ایرادات متعدد، کمبود مراکز درمانی، تفریحی، تجاری، ورزشی، مشکلات حمل و نقل و حتی وجود سگ‌های ولگرد، تنها بخشی از مصائب زندگی در پردیس است که ساکنان این شهر همواره از آن گله‌مند هستند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مسعود

    انشالله به تخلفات همدستان ایشان هم رسیدگی شود، در یک سال گذشته متاسفانه اتفاقات بدی در شهرهای جدید کشور رخ داده که انشالله به همگیی رسیدگی شود

  • ناشناس

    سلام، بایداین رسیدگی به تخلفات شامل مدیران سابق هم بشود. وهرچه زودتر واحدهای مردم تحویل داده شود. زمینه های این فساد حتمآازقبل هم بوده وایشان هم درهمان مسیر قرار گرفته است.

  • ناشناس

    باسلام خواهشمندم جلوی دلالهای مسکن بگیریدهیچ شهری مثل پردیس این همه بنگاهی نداره حداقل ۷۰%بالای ۳واحدآپارتمان مسکن مهردارندمیشه حتماظوابطی درکاربوده خواهشمندم ازسربازان گمنام امام زمان(ع) دنبال این افرادسودجوراحت طلب باشندکه افرایش مسکن مهرزیرسراین دلالهاست شرکت عمران تشریف ببریدبه وضوح بیش از۱۰۰دلال اونجا جهت خریدهستندباقیمتهای کذایی خواهشمندم لطفاجهت تصریح دراموراقدام نمایید.متشکرم

  • ...

    انشالا که سربازان گمنام به تخلفات تاخیر در تحویل مسکن مهر پرند هم رسیدگی کنند .

  • ناشناس

    سلام تمامش دروغ و بازیگران با مردم بدبخت است .درست ده سال گذشته واحد منو هنوز نداده اند.صالحی

  • ناشناس

    یازده سال واحد من در زون ۲ هنوز تحویل ندادند تازه کار روی فونداسیون ما مردم ضعیف چه کنیم خدارو خوش نمیاد چقدر دزدی همین رییس های بی تفاوت به قشر آسیب پذیر مثل من باعث شدند بعد ۱۱سال این حال وروز من باشه وگرنه خوب بود مسکن مهر پردیس سالهای پیش تمام شده بود

  • ناشناس

    به دادمان برسید ۱۱سال هنوز واحد روی فونداسیون ای خدا توشاهدی