کد مطلب: ۶۴۰۳۵۸

سفرهای نوروزی تا امروز چند جان باخته داشت؟

سفرهای نوروزی تا امروز چند جان باخته داشت؟

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از مرگ ۴۳۱ نفر در تصادفات رانندگی شهری و جاده‌ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سفرهای نوروزی تا امروز چند جان باخته داشت؟

به نقل از ایسنا ، سید تیمور حسینی در تحلیل تصادفات رانندگی رخ داده در طول اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده ها و شهرها گفت: از روز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در این ایام ۴۳۱ تن در تصادفات شهری و جاده ای جان خود را از دست داده‌اند که البته بیشتر تصادفات نوروزی در جاده و به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی رخ داده است.

وی درباره زمان وقوع بیشترین تصادفات نیز گفت: حدود نیمی از تصادفات نوروزی در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۰ رخ داده است. البته به طور کلی باید گفت که آمار تصادفات رانندگی در مقایسه با سال قبل کاهش داشته است و این کاهش درحالی بود که ترددها افزایش چشمگیری داشت. اما همچنان این رقم برای پلیس غیرقابل قبول و نگران کننده است.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی درباره افزایش ترددهای نوروزی نیز گفت: بررسی ها نشان می‌دهد که میانگین تردد در جاده های کشور افزایشی ۴۸ درصدی در مقایسه با سال قبل داشته است.

تردد بین استانی در روز پنجم فروردین به ۲میلیون و ۶۴۶هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه رسید و رکورد از ابتدای تعطیلات تاکنون را به نام خود ثبت کرد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک، گرماب، حسنکدر، گچسر، پل زنگوله، سیاه بیشه و میانک و مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های مجلار و سیاه بیشه ترافیک سنگین است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.