کد مطلب: ۶۷۹۷۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بررسی وضعیت سهام بانک دی / سهامداران همچنان در زیان

بررسی وضعیت سهام بانک دی / سهامداران همچنان در زیان

سهام بانک دی در بورس تهران امروز ۱٫۵ درصد افت کرد و به روند صعودی ارزش سهام خود در روزهای گذشته پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سهام بانک دی، پس از آنکه در ۶ روز معاملاتی گذشته با افزایش قیمت همراه شده بود، به روند صعودی خود پایان داد. نماد «دی» معاملات بورس امروز را با افت ۱.۵درصدی و ثبت قیمت پایانی ۷۸۵ریال به پایان برد. همچنین امروز بیش از ۵۶میلیون برگه سهم این بانک، به ارزش ۴۴میلیارد تومان بین معامله‌گران دست به دست شد.

افت پس از بازگشایی هم ادامه دارد

سهام بانک دی که از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، پس از کش‌وقوس‌های فراوان برسر انتشار صورت‌های مالی بانک، ۲۹خرداد امسال بازگشایی شد. اما عملکرد سهام بانک دی پس از بازگشایی، پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

شاخص گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری، در زمان دوری سهام بانک دی از چرخه معاملات، حدود پنج درصد رشد کرد. شاخص کل بورس نیز در این مدت با رشد ۲.۳درصدی همراه شد. با وجود اینکه انتظار می‌رفت که بانک دی در زمان بازگشایی، این جاماندگی از هم‌گروه‌ها و کلیت بازار را جبران کند، این اتفاق رخ نداد.

سهام «دی» در در اولین روز معاملاتی خود پس از بازگشایی با افت ۱۲.۵درصدی مواجه شد. این نماد پس از آن نیز تا به امروز حدود ۱۶درصد افت قیمت را به ثبت رسانده است.

حواشی پیرامون سهام بانک دی

علاوه بر روند نزولی که کلیت بازار را در بر گرفته، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر افت سهام بانک دی در این مدت، اخبار پیرامون این بانک است. شاید مهم‌ترین این اخبار نیز اصرار بنیاد شهید، مالک بانک دی، بر اختلاس پنج هزار میلیارد تومانی در این بانک و تکذیب این ادعا از سوی بانک دی باشد.

به نظر می‌رسد که این حواشی، بیش از همه برای سهامداران بانک دی گران تمام می‌شود. سهامدارانی که بخش عمده آنها، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، پس از اینکه هشت ماه از استفاده از سرمایه خود محروم بودند، حالا نیز شاهد کاهش ارزش آن هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    این سهام را در قیمت ۸۰۰۰ تومان خریدم که الان شده ۷۰ ریال ، ماشین ۲۰۷ خودما فروختم به ۱۵۰ میلیون الان بعد سه سال اون شده ۵۰۰ میلیون و سهامم ۲۰ میلیون

  • ناشناس

    وقتی پست های مهم را به انسانهای بی تفکر و غیر حرفه ای واگذار می کنند نتیجه نباید غیر از این باشد حالا این آقا شده مدافع خانواده معزز شهدا وایثارگران قبلی هم گفت سهام دی را بخرید بل ارزش هست وتعدادی را بیچاره کرد.

  • ناشناس

    این عزیزان صبورترین خانواده ها هستند.
    انشاالله در پناه خداوند باشند.

  • رضا

    باسلام صعود این سهام خیلی کند پیش میره ی فکری به حالش بکنید جامعه ایثارگران خیلی ضرر کردن

  • افضلی

    سلام اگرمسئولین خودشون ذینفع بودند حالا ارزش سهام بود

  • ناشناس

    شمافکرکردیدفقط سهامهای شمارو غارت کردند؟؟بازنشسته تامین اجتماعی۳۵سال یکسوم حقوقش راقبل ازدریافت به صندوق داده والان که میخوادسرپیری بدون استرس وفکروخیال زندگی کندرئیسی علنی ومطمئن که هیچ قدرتی توان مقابله بااورانداردقانون اساسی وقانون وعرف۴۰ساله راشکسته وباتورم ۵۰۰درصدی ۱۰درصدحقوقشان رازیادکرده که این یعنی نابودی بازنشسته !! غارت سهام وبورس کجاواین غارت کجا.

  • ناشناس

    مگرنظر سهامداران اهمیتی دارد هر جورکه دلشان خواست با سرمایه مردم بازی میکنن
    ماهم شدیم نظاره گر به امید روزی که سهام ماهم مثل سهام بانک رسالت باارزش بشود انشالله

  • ناشناس

    ۸۰۰۰ تومن دی شده ۷۸ تومن ،ریاضیتو تقویت کن برای دی خیلی بیشتر توده پایین

  • ناشناس

    سلام
    توروخدااین سهام بانک دی رودرست کنید
    از۸۰۰۰هزارشد۷۰۰تومن
    بفکرماهم باشید

    • محمدرضا

      از ۸۰۰۰ که خریدیم با افزایش سرمایه‌ای که داشت باید ۳۸۰ تومان بشه تا جبران خسارت بشه یعنی اگر به این قیمت برسه تازه سربسر میشویم حالا دوساله پولمون خوابیده اگر سود بانکیش را لحاظ کنیم باید قیمتش به ۴۲۲ تومان برسه ولی حاضریم به همون نقطه سربسر که هیچ بخ ۲۰۰ هم برسه با ۵۰درصد ضرر بفروشیم تا اون قیمت خواهشا سهامتون را نفروشید همیشه عجولها به بقیه ضرر میزنند پس بفکر هموطنانتان باشید

    • ناشناس

      من که واقعا افسرده شدم با این همه ابرو ریزی بانک دی قیمت هر سهم 111تومان به کی بگی

  • ناشناس

    باسلام بنده یکی از سهامداران ایثارگرم امروز بعد از20سال سهامداری فهمیدم 2500000سهام دارم یعنی با این همه کبکبه وعدا قیمت هر سهام باید 111تومان باشه مایه خجالت جعم کنید و اینقدر پز بانک دی ندین اقا .عمو در عصر حجر که زندگی نمیکنید با 100000چیزی بهت نمیدن چه برسه به 111تومان شماره کارت بدین اگر خیلی اوضاعتون خراب تا هر چی سهام دارم به نامتون کنم تا شاید از این منجلاب در بیاین