کد مطلب: ۴۱۹۸۸۳

افزایش سهمیه سوخت خودروهای معلولان و جانبازان

افزایش سهمیه سوخت خودروهای معلولان و جانبازان

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای از افزایش سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران؛ طبق مصوبه‌های کارگروه مدیریت مصرف سوخت، سهمیه تخصیصی به خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان از ابتدای دی‌ماه امسال برای خودروهای بنزین‌سوز به میزان ۱۰۰ لیتر و خودروهای دوگانه‌سوز به میزان ۷۰ لیتر در ماه است.

بر اساس این اطلاعیه، میزان ۴۰ لیتر به سهمیه پیشین اضافه شده است که با تعویض کارت سوخت کنونی و صدور کارت جدید قابل بهره‌برداری خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد: تاکید می‌شود تولید و ارسال کارت سوخت جدید برای این دسته از خودروها در حال انجام است و نیاز به هیچ‌گونه اقدام خاصی از سوی مالکان عزیز نمی‌باشد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: به اطلاع آن دسته از معلولان و جانبازان محترمی که پلاک خودروی آنان خاص معلولان و جانبازان نیست می‌رساند، برای دریافت سهمیه مازاد ۴۰ لیتر، لازم است ابتدا از طریق سازمان‌های مربوطه (بهزیستی و بنیاد جانبازان) و پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک خودروی خود اقدام کنند تا امکان تولید و ارسال کارت سوخت جدید آنها مهیا شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید

    سلام به همه دوستان
    اینکه ما پلاک ولیچری هستیم خجالت نداره که، خب حالا چون اینطوری هستیم نباید فکر کنیم مردم به ما جور دیگه ای نگاه میکنن ، این نوع نگاه وقتی شکل میگیره که شما خودتون به وجودتون به عنوان یک فرد معلول و جانباز که مشکلاتش جامعه رو اذیت میکنه نگاه کنید ، پس نگران این موضوع نباشید ، اتفاقا مردم با محبت هستند و نسبت به کسانی که نیاز به کمک و رعایت بیشتری دارند بسیار مهربانانه و با اخلاق رفتار میکنن، برای کارتمون هم امیدوارم قبل از اینکه دو سه میلیون تومن پول بنزین بدیم کارتمون برسه

  • ناشناس

    اگر آدرس گیرنده کارت سوخت معلول عوض شده تحویل کارت سوخت به چه نحوی تحویل داده میشود؟

  • ناشناس

    به خاطر ۴۰ لیتر بنزین باید جار بزنم من معلولم وپلاکمو عوض کنم.وقتی با یه نامه از بهزیستی به شرکت نفت و پلیس راهور حل میشه چرا دوست دارید مردمو اذیت کنید .دوست دارید عالمو آدم بفهمند دارین بهمون بنزین صدقه میدین .من دوست ندارم پلاکم پلاک معلولین باشه واین بنزینم نمیخوام با اینکه به شدت نیاز دارم

    • کامران

      کاملا درست و متین است این حرف

  • ناشناس

    باعرض سلام من معلول جسمی حرکتی هستم که باوجود پلاک جانباز ومعلولین و با وجود صدور کارت جدید ولی هیچ سهمیه مازادی در کارت موجود نبود متاسفانه چیکار باید کرد

  • ناشناس

    سلام متاسفانه باوجود صدور کارت جدید هنوز سهمیه مازادی توی کارت نیست لطفا حتما پاسخ بدید

  • محمد اسماعیل زاده

    بهتر نبود اول کارت سوخت جانبازان صادر می شود بد کارت سوخت جانبازان را باطل می کردید چرا کسی به فکر جانبازان

  • ناشناس

    سلام اینجانب دارای پلاک ویلچری میباشم کارت قبلیم پلاک معمولی بود حال با پلاک ویلچری کارت جدید دارم سهمیه مانده قبلی رادارم ماهانه یکصد لیتر کارتم شارژ میشود.فقط مشکل اینجاست اگر ماشینم را بفروشم و اتومبیل جدیدی بخرم کارت سوخت ویلچری را به خریدار بدم؟ باطلش کنم و خریدار برای خودش کارت سوخت بگیرد؟بعد اگر من ماشین جدیدی بخرم تکلیف سهمیه سوخت مصرف نشده قبلی ام چه میشود؟بنظر من بجای این همه دردسر منطقی تر این بود که کارت سوخت مکمل برای پلاک های ویلچری صادر میکردند .

  • ناشناس

    سلام. دردسر اصلی وقتی شروع میشود که مالک پلاک ویلچری اتومبیلش را بفروشد

  • ناشناس

    سلام. لطفا اطلاع رسانی کنید سهمیه پلاک ویلچری تا چه سقفی قابل ذخیره است.ممنون

  • ناشناس

    ایا برای کسی سهمیه بنزین معلولان با پلاک معلولان (ویلچری) رو ریختن

    • محمود

      سلام بر خواننده این متن ، من هم دارای پلاک معلولین هستم ، کارت سوخت قبلی را سوزاندند و کارت جدید صادر برایم صادر نموده و ارسال کردند ، به دستم رسید و سوخت اضافه هم می دهند ، دستشان درد نکند ، در جواب بعضی افراد که متاسفانه مشکل پیدا کردند که یا بنزین اضافه نشده و یا کارت به دستشان نرسیده خواستم بگویم که احتمالا مشکل از یک جای دیگر است