کد مطلب: ۵۳۴۳۹۳

سه تا از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری برای فروشگاه‌ها از نگاه زینسی

سه تا از بهترین نرم‌افزارهای حسابداری برای فروشگاه‌ها از نگاه زینسی

یک نرم افزار حسابداری خوب کاربرپسند و کارآمد است که روال کارهای متداول حسابداری را ساده‌تر از قبل می‌کند.

حسابداری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های هر کسب‌وکاری است که انجام آن این روزها بدون استفاده از نرم افزارهای مناسب غیر ممکن به نظر می‌رسد. یکی از وظایف مدیران کسب‌وکارها این است که از بین نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار بهترین آن را انتخاب کنند که کار چندان ساده‌ای هم نیست. در حال حاضر نرم افزارهای زیادی با اهداف و کاربردهای متنوع طراحی شده که کار شناسایی و خریداری کردن آن‌ها را دشوار می‌کند.

نرم افزار حسابداری چیست و چه کاربردی دارد؟

کار اصلی نرم افزارهای حسابداری ثبت جریان‌های مالی کسب‌وکار و بررسی وضعیت صندوق و تنخواه شرکت است. گزارش‌هایی که این نرم افزارها ارائه می‌دهند، بسیار مهم هستند و در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و بررسی وضعیت مبادلات با شرکا و مشتریان تاثیر زیادی دارند.

مهم‌ترین مزیت استفاده از نرم افزارهای تخصصی حسابداری که با بهترین نرم افزار های حسابداری معتبر از نگاه زینسی در ادامه مقاله آشنا می‌شویم، این است که کمک می‌کند جریان ورود و خروج دارایی‌ها به شرکت را سازماندهی کنید و یک منبع اطلاعاتی خوب در اختیار شما می‌گذارند. در شرکت‌هایی که سیستم مالی مناسب و منظمی دارند سرعت رشد و توسعه افزایش می‌یابد و عملکرد آن‌ها نسبت به سایر مجموعه‌ها هدفمندتر است.

نرم افزار های حسابداری برای فروشگاه ها ، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک متفاوت است و هر کدام به ابزارها و سیستم‌های اختصاصی خودشان نیاز دارند، پس هنگام خرید باید این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید.

یک نرم افزار حسابداری خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک نرم افزار حسابداری خوب، باید بتواند تمام جریان مالی شرکت از کوچک تا بزرگ را به خوبی سازماندهی و ثبت کند. سیستم گزارش دهی دقیقی دارد که در سریع‌ترین زمان اطلاعات مورد نیاز شما را به شکلی شفاف و قابل فهم در اختیارتان قرار می‌دهد. انتقال داده به حسابداران و حسابرسان شرکت را راحت‌تر می‌کند. برخی از نرم افزارهای حسابداری پیشرفته قادر هستند حقوق و دستمزد کارکنان را ثبت و ضبط کنند و با دقت محاسبات مربوط به آن را انجام دهند.

پیگیری مطالبات معوق، ثبت پرداخت‌های دریافتی و ارسال صورتحساب به مشتریان، از طریق این نرم افزارها ساده‌تر از گذشته انجام می‌شود. یک نرم افزار حسابداری خوب کاربرپسند و کارآمد است که روال کارهای متداول حسابداری را ساده‌تر از قبل می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل نداشتن بودجه کافی کارهای حسابداری خود را برون‌سپاری می‌کنند، اما با تهیه یک نرم افزار مناسب می‌توانید نیاز به برون‌سپاری را حذف کرده و کارهای حسابداری خودتان را مدیریت کنید.

بهترین نرم‌ افزارهای حسابداری برای فروشگاه‌ها از نگاه زینسی کدامند؟

IMG 20210428 112001

وب سایت زینسی مجموعه‌ای از بهترین نرم افزارها را گردآوری کرده تا شما به راحتی بتوانید هر آنچه که برای توسعه کسب‌وکار خود به آن نیاز دارید را، یکجا با بهترین کیفیت تهیه کنید. در اینجا نرم افزارهای حسابداری معتبر از نگاه زینسی را به شما معرفی می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی مرجان

این نرم افزار حسابداری برای فروشگاه‌ها و رستوران‌ها طراحی شده است و سه نسخه ساده، متوسط و پیشرفته دارد که به شما این امکان را می‌دهد که برحسب نیاز خود آن را انتخاب کنید. این نرم افزار به نحوی طراحی شده که افرادی که کارشناس حسابداری نیستند هم به راحتی و با یک آموزش ساده از آن استفاده کنند. گزارش‌هایی دقیقی به کمک نرم افزار مرجان تهیه می‌شود که به شما کمک می‌کند راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. پشتیبانی این نرم افزار بسیار مناسب است و در عین حال خروجی اکسل در اختیار شما قرار داده تا بهتر بتوانید از گزارش‌ها استفاده کنید. سوپرمارکت‌ها، هایپر مارکت‌ها قنادی‌ها و فروشگاه‌های پروتئینی و پوشاک هم به راحتی می‌توانند از امکانات این نرم افزار استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی فراسامان

این نرم افزار راهکارهای مدیریت امور مالی فروشگاه‌ها را به صورت جامع در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. سه نسخه ساده، متوسط و پیشرفته این نرم افزار در دسترس کاربران قرار گرفته و قادر است عملیات انبار، خرید و فروش و امور بانکی فروشگاه‌ها را مدیریت کند. امکان تعریف کالاها و خدمات در این نرم افزار وجود دارد تا آن‌ها را گروه بندی کرده و بارکد بندی آن‌ها را انجام دهید. این نرم افزار امکان ارسال پیامک‌های گروهی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی طاها

این نرم افزار به صورت اختصاصی برای فروشگاه‌ها طراحی شده و تک کاربره است. تمام نیازهای مدیریت امور مالی فروشگاه‌های شما در این نرم افزار برطرف می‌شود. شما در این نرم افزار می‌توانید فاکتورهای خرید، فروش و برگشت از خرید و فروش یا انتقال انبارها را به راحتی ثبت کنید. محاسبه ارزش افزوده محصولات و تخفیف‌های احتمالی به صورت خودکار در این نرم افزار محاسبه می‌شود. بدهی‌ها و طلب‌های شما به راحتی در این نرم افزار حسابداری قابل مشاهده است.

همه این نرم افزارها به همراه بسیاری دیگر از نرم افزارهای معتبر حسابداری با معرفی کامل مشخصات و قابلیت‌ها در سایت زینسی در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید آن‌ها را مقایسه کرده و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

منبع: زینسی - zinsy.ir

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.