کد مطلب: ۶۸۵۹۶

سوختن راننده زن پژو ۴۰۵ در آتش

سوختن راننده زن پژو 405 در آتش

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد و سرنشین آن در میان شعله های آتش سوخت.سرهنگ رضا عزیزی افزود: یک دستگاه خودروی پژو 405 در مسیر پهنه بر از توابع شهرستان بهار واژگون شد.وی اضافه کرد: پس از واژگونی خودروی 405 این وسیله

4b70ed6b8ad981720f14862f03b37655_XL.jpg رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد و سرنشین آن در میان شعله های آتش سوخت.سرهنگ رضا عزیزی افزود: یک دستگاه خودروی پژو 405 در مسیر پهنه بر از توابع شهرستان بهار واژگون شد.
وی اضافه کرد: پس از واژگونی خودروی 405 این وسیله نقلیه دچار حریق شده و زن سرنشین این وسیله نقلیه پیش از رسیدن آتش نشانی در آتش سوخت.
وی با ذکر اینکه شدت سوختگی به حدی بالا بود که نمی شد جنسیت متوفی را تشخیص داد اظهار کرد: علت بروز این سانحه خواب آلودگی راننده بوده است و در این سانحه راننده مجروح شد.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: 60 درصد علت بروز سانحه در چند روز گذشته بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و 40 درصد رعایت نکردن حق تقدم بوده است.
به نقل از ایرنا، سرهنگ عزیزی افزود: 9 سانحه جرحی روز گذشته رخ داد که این سوانح که بیشتر آنها واژگونی بودند منجر به مجروحیت 14 نفر شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.