کد مطلب: ۶۳۰۶۴۱

۴ هزار خودرو فولکس واگن در آتش سوخت

۴ هزار خودرو فولکس واگن در آتش سوخت

هفته گذشته کشتی باری Felicity Ace که حامل چهار هزار دستگاه خودرو گروه فولکس واگن بود در نزدیکی سواحل جزایر آزور پرتغال در آتش سوخت. محققان در حال تخمین خسارت این آتش‌سوزی به کمپانی‌های خودروسازی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته کشتی باری Felicity Ace که حامل چهار هزار دستگاه خودرو گروه فولکس واگن بود در نزدیکی سواحل جزایر آزور پرتغال در آتش سوخت. تخمین زده می‌شود که ارزش این بار حداقل ۱۵۵ میلیون دلار بوده است. ارزش کلی بار این کشتی ۴۳۸ میلیون دلار بوده است که ۴۰۱ میلیون دلار از آن ارزش خودروهای فولکس واگن، پورشه، آئودی، بنتلی و لامبورگینی بود.

میتسویی او.اس.کی. لاینز یکی از بزرگترین شرکت‌های کشتیرانی جهان و مسئول این کشتی است. این شرکت در وبسایت خود اعلام کرد که قرار بود صبح روز دوشنبه به وقت محلی دو محموله بزرگ تجهیزات آتش‌نشانی برای آغاز مهار آتش به محل حادثه برسند. یک تیم نجات اولیه نیز برای خنک سازی کشتی در راه‌اند. میتسویی اعلام کرد هیچ نشتی نفتی از این کشتی گزارش نشده است.

به نقل از بلومبرگ ، گروه تحقیقاتی راسل در حال شبیه سازی میزان ارزش کلی خودرهای درون این کشتی هستند. طبق گفته سخنگوی این گروه، اساس فرضیه آن‌ها برای تعیین خسارت این است که تمام خودروها از بین رفته‌اند. این گروه تخمین می‌زند دیگر کمپانی‌ها (به جز فولکس واگن) حدود ۲۴۶ میلیون دلار خسارت دیده‌اند.

اندازه کشتی فلیسیتی ایس تقریبا سه برابر یک زمین فوتبال است. این کشتی در مسیر خود به سمت یک بندر در جزیره رود در دیویسویل از مقصد بندر امدن آلمان در حرکت بوده است که در روز ۱۶ فوریه دچار این آتش‌سوزی شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.