کد مطلب: ۶۲۶۲۲۳

سود تقسیمی دارندگان صندوق پالایش مشخص شد

سود تقسیمی دارندگان صندوق پالایش مشخص شد

مجمع صندوق پالایشی یکم امروز در نخستین مجمع خود ۶۰۰ تومان به ازای هر واحد سرمایه گذاری سود تعیین کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این تقسیم سود طبق بند ۱۹ اساسنامه این نهاد مالی انجام می‌شود و مقرر شده که سود دارندگان واحد‌های سرمایه گذاری «پالایشی یکم» تا آخر بهمن از طریق سامانه سجام واریز شود.

بر این اساس برای افرادی که ۳۰۰ واحد از این صندوق را در ایتدای واگذاری خریداری کرده اند در صورتی که تا ساعت ۱۵ امروز اقدام به فروش نکرده باشند مبلغ ۱۸۰ هزار تومان و برای افرادی که دارایی شان ۵۰۰ واحد است ۳۰۰ هزار تومان واریز خواهد شد.

همچنین هر سهامدار دیگری که تا پایان معاملات امروز به هر تعداد از واحد‌های صندوق پالایشی یکم را در دارایی خود داشته باشد به همین نسبت از این سود تقسیمی برخوردار می‌شود.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جمش کنید این دزدبازارو
    دزدا

  • سعید

    سلام. 5 ملیون من را کردن 3 ملیون نیم الان سی صد تومان سود بدن بعد از یک سال. کجاش منطقیه تف بر انصافشون

  • ناشناس

    وزیر اقتصاد
    استعفا استعفا….

  • پالایش دزدان

    این چه وضعیه واقعا در این مملکت کسی نیست رسیدگی کند شفاف تر از این

  • ناشناس

    غلط کردیم به حرف دولت مردان گوش کردیم وسهام پالایش خریدیم بعد ازو پرداخت سود وافت شدید قیمت باید اونو با ۵۰ درصد ضرر بفروشی

  • ناشناس

    سلام :هر واحدی که اعلام کردن چقدر میشه یعنی کسی که پنج میلیون تومان خریداری کرده چند واحد میشه؟

  • morteza

    پنج میلیون تومان چند واحد میشه وسودش چقدر است

  • یکی از مالباختگان سهام به اصطلاح پالایشی

    سلام، سال قبل نمایشی راه انداختند که مردم بیایید سهام زیر مجموعه نفتی بخرید بیست درصد تخفیف میدیم و هر سهمی ده هزار تومان فروختند و من هم مانند افراد بی شماری دیگری هم برای خودم و هم برای خانواده ام خریدم آن هم با مبلغ بیست میلیون وامی که به سختی گرفته بودن و باید هشت میلیون روش بذارم و بیست و هشت میلیون پس بدم به سیستم بانکداری … به امید این که سودی بکنیم و کمی مشکلات مالی مون مرتفع شود!! ولی متأسفانه رشد که نکرد به کنار دائم در حال سقوط بوده و هست به شش هزار تومان هم رسیده بود الان به نظرم هفت و خورده ای باشه،سود که نکردیم و به بدهی هامون نیز افزوده شد!!حالا بعد از این همه مدت آمدند مبلغ ناچیزی سود پرداخت می کنند!! در مقابل ضرری که تجربه کرده ایم بسیار ناچیز است!!هر سهم ده هزار تومان پول خودمان را پس بدهند لااقل سر به سر شود این چه جور محاسبه سودی است!؟سهام‌های پالایشی زیر مجموعه های نفتی هستند الان باید قیمت عالی داشته باشند با سود عالی تر،چرا اینقدر دروغ می گویند سود واقعی را پرداخت نمی کنند و قیمت واقعی سهم را نمی‌گذارند نمایان شود!؟

  • ناشناس

    می خواند سود بدهند باعث خنده اس امروز به اندازه سودی که می خواند بدند منفی شد اصل پول را دهند سود مل خودشان علنی دارند کلاه میزارن سر مردم

  • قربانی

    سلام پس کی سود پالایش رو واریز میکنن برای من که چیزی نیومده .۱۳۰۰ واحد سهم دارم?