کد مطلب: ۴۶۱۹۰۵

از کدال چه خبر:

سود نقدی تقسیمی چند نماد بورسی مشخص شد

سود نقدی تقسیمی چند نماد بورسی مشخص شد

با برگزاری مجامع عمومی عادی سالانه بورس، برخی شرکت‌های بورسی میزان سود نقدی تقسیمی میان سهامدارانشان را تعیین کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از شرکت‌های بورسی امروز گزارش تصمیمات مجمع عمومی خود را در وبسایت کدال منتشر کردند و در آن از میزان سود نقدی تقسیمی سهامدارانشان خبر دادند.

یکی از این شرکت‌ها شرکت شهد ایران ( غشهد ) بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه خود که روز پنج‌شنبه برگزار شد از تقسیم سود نقدی ۲۵ تومانی به سهامدارانش خبر داد.

دیگر شرکتی که گزارش مجمع عمومی سالیانه خود را منتشر کرد شرکت صنعتی پارس خزر ( لخزر ) بود که گزارش تصمیمات مجمع ۱۶ تیر خود را در وبسایت کدال منتشر کرد. بر این اساس این شرکت از ۴۳۶۵ ریال سود محقق شده خود به ازای هر سهم ۱۵۰۰ ریال را به صورت نقدی به سهامدارنش تخصیص خواهد داد که معادل ۳۴ درصد سود محقق شده این شرکت بوده است.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در روز چهارشنبه ۱۸ تیر مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی اعتماد گستر ( ثعتما ) بوده که در گزارش تصمیمات خود سود نقدی ۱۵ تومانی را به ازای هر سهم برای سهامدارانش اختصاص داده که تنها ۱۱ درصد کل سود محقق شده این شرکت در سال ۹۸ بوده است.

همچنین شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ( کگل ) نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه خود که در روز دوشنبه برگزار شده به ازای هر سهم خود سودی ۹۰ تومانی به سهامدارانش می‌دهد که معادل ۶۶ درصد سود شناسایی شده این نماد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کاظم

    باتوجه به اینکه مردم دارند سهام می خرند وقریب به اتفاق از مجامع خبرندارند خبرهای مجامع می تواند کمک حال این بندگان خدا باشد.

  • ناشناس

    یکی ازروشهای درامدزائی کارگزاریها همین سودهای نقدیست مثلا25هزارتومان ازسودداخل پرتفوی کم میکنندوبحساب بانک واریز میکنند کاربرهم چون باید وقت بذاره وبرای این مبلغ کم علاف بشه بیخیال میشه وپول بحساب کارگزاری برمیگرده واین حق الناس است خوب این سودکه ازاول درحساب کاربراست چکاریه علاف کردن مردم لطفا نشردهید

  • ناشناس

    باسلام بنده سود سهام کگل را دریافت نکردم به بانک هم مراجعه میکنم میگند به حسابتان نیامده البته بانک سپه ممنون میشم جواب بفرمایید