کد مطلب: ۴۳۲۴۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وضعیت سپرده‌های بانکی در استان‌های مختلف / سپرده‌های بانکی در کدام استان‌ها بیشتر شده است؟

وضعیت سپرده‌های بانکی در استان‌های مختلف / سپرده‌های بانکی در کدام استان‌ها بیشتر شده است؟

بررسی آخرین آمارهای بانکی نشان می‌دهد، میزان سپرده‌های بانکی در پایان آبان ماه امسال به بیش از 2424 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب 1.7 و 27 درصد افزایش یافته است.

بیشترین رشد سپرده‌گذاری در بانک‌ها در سال جاری متعلق به استان گلستان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی آخرین آمارهای بانکی نشان می‌دهد، میزان سپرده‌های بانکی در پایان آبان ماه امسال به بیش از 2424 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته به ترتیب 1.7 و 27 درصد افزایش یافته است.

بررسی میزان سپرده‌های بانکی استان‌های کشور در آبان ماه نسبت به ابتدای امسال نشان می‌دهد میزان سپرده‌گذاری در استان گلستان رشد بیشتری نسبت به دیگر استان‌ها داشته، به طوری که میزان سپرده‌های بانکی در استان گیلان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از 24 درصد افزایش داشته است.

میزان سپرده‌های بانکی استان گلستان با رشد 24.3 درصدی از 16 هزار میلیارد تومان در ابتدای امسال به بیش از 20 هزار میلیارد تومان در پایان آبان ماه امسال رسیده است.

استان‌های ایلام و خراسان جنوبی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

895 1

همچنین استانی که کمترین رشد سپرده‌گذاری در بانک‌ها را داشته استان خراسان شمالی بوده که میزان سپرده‌گذاری در این استان طی هشت ماهه نخست امسال تنها 15 درصد افزایش داشته است.

استان‌های سیستان و بلوچستان و تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مصطفی

    جالبه استان گلستان بیشترین رشد رو داشته و خراسان شمالی کمترین این دو استان همسایه هستن میشه نتیجه گرفت سرمایه از خراسان شمالی به گلستان منتقل شده یعنی خیلیا از خراسان شمال تو گلستان سرمایه گذاری کردن خونه و زمین و… خریدن