کد مطلب: ۴۹۰۰۰۰

روحانی:

سیاست حفظ ارزش پول ملی با قوت دنبال می‌شود

سیاست حفظ ارزش پول ملی با قوت دنبال می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: در شرایط رو به بهبود اقتصادی دولت با اتخاذ سیاست‌های متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه‌گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی امروز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اظهار کرد: اینک فرصتی برای دولت آینده آمریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدات بین المللی، بازگردد.

رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدات خود درصورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می‌داند.

روحانی با تاکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا، اظهار کرد: مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری امریکا محکوم به شکست است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده شود.

روحانی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت تاکید کرد: در شرایط رو به بهبود اقتصادی دولت با اتخاذ سیاست‌های متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه‌گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می‌کند.

رئیس جمهور همچنین در این جلسه وزیر اقتصاد را مکلف کرد در راستای ارتقای انضباط مالی و بودجه ای، فروش سهام و دارایی های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی دولت را طبق برنامه مصوب ادامه دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Armin

    دولت جنابعالی جلوی کاهش ارز ایستادگی می کنه و اجازه ی کاهش قیمت ها رو نمیده،چطوری ادعای حمایت از ارزش پول ملی می کنی؟؟؟؟؟
    تا کی میخوای کسری بودجه رو از افزایش دلار تامین کنی؟؟؟
    الکی اسم آمریکا رو نیار مشکل دولت خودت هست

  • ناشناس

    میشه بگید که دقیقاچه سیاستی روپیش گرفتید؟!به گمانم تنهاسیاستی که داشتیدبی سیاستی بود،ومنتظرنشستیدکه بایدن رییس جمهورآمریکابشه …

  • ناشناس

    حتما اسکناس جیب آقای همتی که 4 صفر کمرنگ داشت رونق میاره.مردم و گول نزنید شما اگر کار بلد بودید باید قبل انتخابات آمریکا کاری میکردید نه تو جو هیجانی بیایید این حرفها را بزند شما ساده ترین کار را نتوانستید بکنید یعنی قیمت مرغ.مرغ سر بفلک کشد یا نهاده دامی غیب شد البته دلتان نمیخواد کاری کنید چون مردم باید بفکر نان خود باشند و اشتباهت شما را نبینن.
    الان میگم گه چهار صفر پول راهم اگر بردارید کسریهای خودتان را جبران میکنید وکمکی به رونق ملی و ارزش پول نمیکند و این پول باز از جیب ملت میرود.

  • ناشناس

    تنها سیاست آقای روحانی دعوت مردم به بورس و سوزندان پول های خرد مردم بدبخت و فلک زده بود که از ترس بی ارزش شدن دارایی خود پول خود رو به بورس آوردن و بعد از کلی ضرر 70درصدی هیچ کس حاضر نمیشه بخره .آفرین ریس جمهور دمت گرم

  • Rbm

    ی تماس ب بایدن بگیرید ی تبریک بگید قیمت همه چیز میاد ب قیمتی که مردم دوس دارن.ب سادگی آب خوردن

  • محسن

    تجربه من میگه وقتی دلار خیلی زیاد نوسان کرد یعنی یک دفعه افزایشی یا یک دفعه کاهشی شد یعنی دلیل اقتصادی نداره و بیشتر روانی هست و بعد از یک مدت که جو روانی از بین رفت قیمت ها برمیگرده.مواظب باشید اسیر تبلیغات نشید و دلار و طلا خودتون رو مفت از دست ندیت.

  • ناشناس

    آقای روحانی مردم به دعوت شما تمام سرمایشونو به بورس آوردن و نابودش کردی؛ مردم به شما متاسفانه اعتماد کردن و شما بدبختشون کردین چه جوابی دارید در پیشگاه خداوند و مردم؟ هیچ مسولی هم به فکر مردم نیست

  • ناشناس

    فکر کنم منظورش حفظه دلاره چون دولت و بانک مرکزی بشدت جلوی ریزش دلار واسادن و مانعشن

  • ناشناس

    ۶تا صفر بزن ارزشش،بر میگرده زرنگ
    میشود همانی که گفتی در ۳سال پیش دلار زیر۴ تومن
    تدبیر نیست که شعبده بازی است

  • ناشناس

    حتما انجام ميشه منتظر خبر شما بودیم بزار آخرا خدمتش یکم ادا رییس جمهور را در بیاره .بالاخره کسی آدم حساب نکرده بوده