کد مطلب: ۶۰۲

سی‌ونهمین یارانه واریز شد

سی‌ونهمین یارانه واریز شد

یارانه اسفند‌ماه شب گذشته واریز و قابل برداشت شد.   دولت یازدهم شب گذشته سی‌ونهمین یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد تا بدین ترتیب پرونده‌ پرداخت‌ها در سال 92 بسته شود.   این یارانه که هشتمین یارانه دولت روحانی به حساب می‌آید در حالی به حساب تمامی مردم واریز شد که با توجه به

یارانه اسفند‌ماه شب گذشته واریز و قابل برداشت شد.

دولت یازدهم شب گذشته سی‌ونهمین یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد تا بدین ترتیب پرونده‌ پرداخت‌ها در سال 92 بسته شود.

این یارانه که هشتمین یارانه دولت روحانی به حساب می‌آید در حالی به حساب تمامی مردم واریز شد که با توجه به تصویب مجلس در قانون بودجه سال 93 به نظر می‌رسد شیوه‌ی کنونی روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد، هرچند که با توجه به اظهارات اخیر رییس جمهوری مبنی بر واگذاری فرم‌های خوداظهاری به مردم از فروردین‌ماه احتمال می‌رود پرداخت یارانه نقدی به سبک فعلی به ماه چهلم نیز برسد.

با واریز یارانه اسفندماه میزان کل واریزی نقدی دولت به حساب شهروندان ایرانی نیز به مرز 130 هزار میلیارد تومان رسید که این رقم در صورت پرداخت‌شدن در فروردین‌ماه سال 93 عدد 130 هزار را نیز رد خواهد کرد.

طبق مصوبه‌ی مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 93 دولت تنها موظف است یارانه نقدی را به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اختصاص دهد که این امر به وسیله خوداظهاری مردم و سنجش میزان درآمد آنها از طریق دولت عملیاتی خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.