خبر مهم:

کد مطلب: ۳۶۹۸۰۱

بیرون از غرفه‌های نمایشگاه کتاب چه خبر است؟ (گزارش تصویری)

بیرون از غرفه‌های نمایشگاه کتاب چه خبر است؟ (گزارش تصویری)

در حیاط نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در فضایی دورتر از غرفه‌های کتاب دو مساله خودنمایی می‌کند، یکی کمبود امکانی برای استراحت و نشستن بازدید‌کنندگان و دیگری اسقبال زیاد از غرفه‌های فروش انواع خوراکی‌ها. (عکس‌ها از شکیبا شیرازی)

به گزارش تجارت‌نیوز، در حیاط نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در فضایی دورتر از غرفه‌های کتاب دو مساله خودنمایی می‌کند، یکی کمبود امکانی برای استراحت و نشستن بازدید‌کنندگان و دیگری اسقبال زیاد از غرفه‌های فروش انواع خوراکی‌ها. (عکس ها از شکیبا شیرازی)

1 48

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برخی خانواده‌ها با کودکان خردسال خود به اینجا آمده‌اند. 7 32 در نمایشگاه کتاب،چرخ‌‌دستی‌هایی برای حمل کتاب وجود دارند، اما به دلیل اسقبال کمتر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال، آنها کم کار شده‌اند. 10 28 با ورود به حیاط نمایشگاه بین‌المللی کتاب، سر‌درگمی مردم برای پیدا کردن جایی برای استراحت را می‌‌توان دید. 8 38 در نمایشگاه کتاب امسال مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته نشده است و مردم در هر جایی که بتوانند دقایقی استراحت می‌کنند. 11 33 در حیاط نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال، تعداد زیادی غرفه‌های فروش خوراکی‌ وجود دارد که اسقبال از آنها به نسبت اسقبال از غرفه‌های کتاب چند برابر است. water mark 2 در حیاط نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال، تعداد زیادی غرفه‌های فروش خوراکی‌ وجود دارد که اسقبال از آنها به نسبت اسقبال از غرفه‌های کتاب چند برابر است. 27 2 در نمایشگاه کتاب امسال هم مکان‌هایی برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته نشده است و مردم در هر جایی که بتوانند استراحت می‌کنند. 5 35 در نمایشگاه کتاب امسال مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته نشده است و مردم در هر جایی که بتوانند استراحت می‌کنند. 22 9 در حیاط نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال، تعداد زیادی غرفه‌های فروش خوراکی‌ وجود دارد که اسقبال از آنها به نسبت اسقبال از غرفه‌های کتاب چند برابر است. 4 24 در حیاط نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال، تعداد زیادی غرفه‌های فروش خوراکی‌ وجود دارد که اسقبال از آنها به نسبت اسقبال از غرفه‌های کتاب چند برابر است. 16 16 در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دستگاه‌های خود‌پرداز برای بازدیدکنندگان وجود دارد. 17 18 در نمایشگاه کتاب، غرفه‌هایی وجود دارند که برای فروش بیشتر تخفیف‌های متنوعی برای اجناس‌شان گذاشته اند. 15 22 در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال، استقبال بازدیدکنندگان از غرفه‌های فروش کتاب کودک بهتر از دیگر غرفه‌ها به نظر می‌رسد. 14 27 در نمایشگاه کتاب تنها چند غرفه وجود دارند که قیمت کتاب‌هایش را خیلی مشخص روی کاغذی چاپ کرده و به نمایش گذاشته‌اند. 25 9 در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال، استقبال بازدیدکنندگان از غرفه‌های فروش کتب دانشگاهی خوب بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.