کد مطلب: ۵۶۹۵۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادها امروز مثبت شروع به کار کردند؟ / رشد تقاضا در نمادهای بانکی

کدام نمادها امروز مثبت شروع به کار کردند؟ / رشد تقاضا در نمادهای بانکی

امروز روند بازار سرمایه با تحرکات مثبت شاخص کل آغاز شد. نماگر بورس امروز در نیم ساعت ابتدایی شروع به کار بازار با ۱۱ هزار واحد مثبت و ۰٫۸۳ درصد رشد همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز روند بازار سرمایه با تحرکات مثبت شاخص کل آغاز شد. نماگر بورس امروز در نیم ساعت ابتدایی شروع به کار بازار با ۱۱ هزار واحد مثبت و ۰٫۸۳ درصد رشد همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در نیمه اول معاملات به هزار میلیارد تومان رسید.

1 11

شاخص هم‌وزن هم امروز با تحرکات مثبت در محدوده ۴۰۵ هزار واحد قرار گرفت و دو هزار واحد مثبت را ثبت کرد. نمادهای فارس، فملی و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را در بازار امروز گذاشتند. همچنین میدکو امروز با ۱۵۶۷ واحد افت تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت.

بیشترین تراکنش هم امروز برای نمادهای سپید، شستا و برکت ثبت شده است. در آغاز بازار امروز شاهد افزایش تقاضا در نمادهای گروه بانکی هستیم.همچنین گروه نفتی هم امروز را با افزایش تقاضا همراه شده و معاملات متعادلی را دارد.

امروز وبملت در آغاز بازار با تشکیل صف خرید سنگین روند مثبتی را شروع کرد. در گروه بانکی امروز جز وپست بقیه نمادهای این گروه مثبت و متعادل هستند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاملا دستکاری تابلو مشهود است.فقط شاخص سازها دارن جو میدن به بازار…همش الکی و دروغ هست.هیچ تحرک و ورود پول جدید به بازار مشاهده نمیشه….

  • ناشناس

    متاسفانه بانک دی و بانک آینده جزو بانک ها بشمار نمیان …… تو این بازاری که همه نمادهای بانکی مثبت دنبال میشن … این دو تا بانک همش سعی میکنند که رنج منفی بکشن…. واقعا برای حقوقی ها این بانک ها متاسفم ….

    • ناشناس

      تو رو خدا بگین باید چکار کرد چقدر صبر کرد …..‌‌

    • ناشناس

      تو رو خدا بگین باید چکار کرد چقدر صبر کرد….

  • ناشناس

    بعضیا با نوسانگیری پدر بورسو پدر سهامدار واقعی رو در آورده
    لطفا پیگیری کنید هنوز بیشتر سهام در صف فروش قفل هستن
    نمادی مث وسدید با 41 منفی باز شده هنوزم قفله در فروش

  • ناشناس

    ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه اینها که ناراحت بودند چرا شاخص مثبته پرتفوی سهام داغون ما منفیه حالا دارند برای شما شاخص کل را منفی می کنند در حالی که ۷۵ درصد سهام مثبته حالا خوشحال باشید چون ترسوها و بیسوادهای بورس بیشتر میترسند میروند صف فروش البته نوسانگیرها هم مثل شما خوشحالند

  • ناشناس

    بعد بیاید بگید چرا به سهامدار تازه وارد میگید بیسواد یا هیجان‌زده حالا یه حرفی زدن مازاد داریی بانک در بورس فروخته میشود حالا کو تا وارد بورس بشود و فروخته بشه و پولش بره تو صورت مالی تازه وقتی سال دیگه فرضا اینطور هم شد باید موارد دیگه بنیادی سهم رو اون موقع در نظر گرفت و معامله کرد

    • ناشناس

      مردم بیسواد یعنی چی ؟ چرا چرت میگی . از مرداد سال گذشته 95 درصد باسوادها و کارشناسان بورس هرچی پیش بینی کردن اشتباه دراومده . یک جای کار می لنگه .

    • ناشناس

      چرند رو تو میگی چون ربط به موضوع نداشت بیسواد بورس بهت برخورد معلومه بیسوادید اگر نبودید با یه حرف و نظر کارشناس نمیرفتید از این صف به اون صف نمونش همینه که برای خبر فروش اموال مازاد بانک گفته شد چون سواد ندارید و معلوم نیست تحت تاثیر کدوم گرد نخودی گیج میزنید نمیدونید تو معاملات چکار کنید کارشناس هرچی میخواد بگه شنونده باید عاقل باشه که نیستید
      آخه حماقت تا کجا اگر میخوای یک حرفه ای درست برات معامله کنه چند میلیارد سرمایه میخواد تا سبدگردان استخدام کنی و پورسانتش رو هم ورمیداره

    • ناشناس

      در جواب توهم زده ناشناس پایینی که میگه عیب از کارشناس است و سهامدار بیسواد خیلی باسواده و تا حالا به خودش و بقیه ضرر نزده آدم که سواد داره دنبال حرف کارشناس نمیره پسر خاله آیکیوتا این معامله گران تازه وارد بیسواد پارسال نیومده بودن بورس هیچ جای کار نمی لنگید لااقل ما ۱۰ سالش رو سراغ داریم

  • ناشناس

    اگر مردم از بورس سود ببرن مثل اوایل سال گذشته ، دوباره بورس با رشد شارپی مواجه میشه .
    در غیر اینصورت وضع از مرداد پارسال تا الان همینه که هست .
    کارشناسان اقتصادی مطرح میکنن که نقدینگی در دست مردمه . پس اگه سود کنن مسلما هجوم میارن به بازار بورس .
    ولی با این اوضاع که بازارگردان ها و حقوقی ها راه انداختن اوضاع خوبی نیست یک روز مثبت دو روز منفی .

  • ناشناس

    شاخص مثبت سهام منفی خودتو مسخره کنید

  • بنیامین

    خوب کاملا قابل پیش بینی بود که از امروز تقاضا به سمت بانکی ها سوق داده شن، چون تو این مدت که گروه های پتروشیمی و فلزی و پالایشی رشد میکردن بانکیها و خودروییها درحال درجا زدن و اصلاح بودن . پس قابل درکه که شاهد افزایش عرضه تو گروههای فلزی وپتروشیمی و پالایشی و افزایش تقاضا و ورود پول هوشمند تو گروه بانکیها و خودروییها باشیم.

  • ناشناس

    فقط حذف دامنه نوسان هر کاری برای بورس کردن بی فایده است . اهای سهام داران ان هم نه بازی با اعداد 8مثبت و 2منفی یا 7مثبت و 3منفی یا ………. فقط حذف کامل هیچ علاجی ندارد خودتان خسته و دنبال مشکل نگرید و ناله و غرغر نکنید تا این غده سرطانی تا بر داشته نشود با هیچ مسکنی دعوا نمیشود و از جایی دیگر خود نمایی می کند کی ان با خداست

    • ناشناس

      دقیقا موافقم