کد مطلب: ۴۷۳۶۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازگشت دوباره شاخص به کانال ۱.۶ میلیونی / صف فروش ۸۳ میلیونی نماد شستا

بازگشت دوباره شاخص به کانال 1.6 میلیونی / صف فروش 83 میلیونی نماد شستا

آغاز بازار سهام امروز با افت بیش از 1.5 درصدی بازار همراه بود و نمادهای شستا، اخابر، فارس بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص داشتند اما در این میان نماد فملی تنها نماد مثبت اثرگذار اصلی در لحظات ابتدایی بازار بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار بیش از 1.5 درصد ریزش کرد و شاخص کل به یک میلیون و 694 واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن نیز منفی است.

شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای شستا، اخابر، شتران، خودرو، رمپنا و فارس رقم خورد اما در مقابل فملی تنها نماد مثبت اثرگذار اصلی بر شاخص کل در لحظات ابتدایی است.

بازار 2

نماد شستا امروز در کف روزانه و قیمت 4167 تومان با صف فروش 83 میلیونی همراه است، حجم معاملات در آن تاکنون به حدود 30 میلیون سهم رسیده است.

بازار 1 1

نمادهای فارس، شستا و اخابر به ترتیب با 4367، 4335. و 1874 واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل را داشتند.

بازار امروز در حالی با روند نزولی شروع شد که قرار است ساعت 13 تا 17 ثبت نام عرضه اولیه بپیوند انجام شود. سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 150 سهم و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یعقوب بخشایش

    من خودم بعضآ نظرات چرت مینویسم ببینم که تجارت نیوز نشر میده یا نه این نظرات اکثرآ سلیقه ای هستن وتوسط خودشون نوشته میشن تا یکم از درد مردم کم بشه

  • ناشناس

    اشتباه دولت در اینه که به فکر حمایت از حبابه سهام های بزرگه در حالی که سال های پیش اگر چه همین پالایشی ها و بانکی ها هم منفی داشتن هم مثبت به یک باره صف خرید یا صف فروش نمی شدن همه چی متعادل معامله میشد الان طوری شده یا صف فروش یا صف خرید کاش اونی که تخصص داشت در راس امور بود تا این وضعیت پیش نمی اومد در ساعت چند تصمیم در نقض قبلی گرفته می شه کاش می تونست شاخص هم وزن و حمایت کنه سهامی که واقعا با تورم و اوضاع رکودی اقتصاد ارزش خرید دارن به جای حمایت از حباب سهام واقعی رو حمایت کنید تا اون مال باخته هم بتونه از سهام با ارزش ضررشو جبران کنه سهام بزرگ حمایت بشه میشه حباب بزرگ در این شرایط فقط و فقط شاخص هم وزن می تونه بازارو متعادل کنه نماد های کوچک با ارزش

  • حامی سهامداران جزء

    بهترین و معقول ترین راهکار شورای عالی بورس برای بورس در این شرایط افتضاح فعلی که بوجود آوردن با تصمیمات خلق الساعه با توجه به ضرر 50 درصدی اکثر سهامداران حقیقی و خرد کاهش نوسان منفی به ۲ درصد ونوسان مثبت به ۵ درصد است….
    اگرنه افزایش نوسان به ۱۰ درصد بورس سهامداران را نابود و نوسانگیران حقوقی و حرفه ای یا بهتر بگم دولت رو آباد میکند.

  • ناشناس

    لطفاً نه بخرید نه بفروشید مثل با فرهنگها برخورد کنید . آفرین

  • ایرانی

    وقتی همه در صف فروشند هزار هزار میلیارد هم فایده نداره

  • من

    آقا شاخص ۱۶۰۰ رو چجوری میشه خرید؟ میگن الان ارزونه فردا سود میده

  • ناشناس

    سلام،،دوست های گُلم،،
    بورس تو این چند ماه رشد خیلی کاذبی داشته
    هر سربالایی پشتش یه سرپایینی هستاین جوری که داره پیش میره،،،همه باید100درصد منتظر یه ریزش خیلی بزرگ باشیم،
    اکثر سهام های خیلی قَدر همه بالای 50درصد افت داشتن،،

  • ناشناس

    خرید طلا و دلار خیلی دقت بالایی نمی خواهد باید کنترل کنی تقلبی نباشد. البته خرید طلا و دلار هم بدون نیاز واقعی کار عبثی است. ولی در بورس شما با ۶۰۰ شرکت مواجه هستی که شناخت چندانی از آنها نداریم و تعدادی پارامترهای ارزیابی که تخصص میخواهد. لذا میبینیم هموطن عزیزی به توصیه آدمهای به ظاهر متخصص ختوقا و چکاپا خریده و متضرر شده.

  • مهدی

    هرکسی مختاره که پولش رو کجا و چگونه سرمایه گذاری کنه فقط مراقب باشید خدایی نکرده مثل فرشتگان و کاسپین و پدیده نشه….عجیب نیست:
    در دوران کرونا که تمام بورس های دنیا افت جدی داشتن بورس ایران رشد داشته…. اون هم چه رشدی….در حالی که خیلی از این بنگاه ها زیان ده یا ورشکسته هستند، سهامشون رشد میکنه….در حالی که تولید خوابیده، سهام این بنگاهها داشت به عرش می رسید….مراقب باشید

  • ناشناس

    سلام دوستان،،،،،،صبر ،صبر،صبر،،،،،ی مدت سود خوب کردین نوش جونت،،،،،حالا صبر کن،بورس جای پول در آوردن برای خرج زندگی نیست ،یا چراغ جادو نیست،یک میلیون کنه ده میلیون،،،،بورس جای سرمایه گذاری بلند مدت،،،،اونم با پول مازاد،،،،اونم باید آموزش دیده باشی تا سهام خوب بخری صبر ،صبر ،صبر. اگه پولت مازاد،،نفروش سهام بزار بمونه،تا آخر سال،یا علی.