کد مطلب: ۵۹۸۸۱۴

متفاوت‌ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!

متفاوت‌ترین شاسی بلند هیوندای وارد آمریکا شد!

همزمان با معرفی EV9 توسط کیا موتورز در نمایشگاه بین‌المللی خودروی لس آنجلس(آمریکا)، هیوندای نیز یک شاسی بلند جدید و متفاوت را روانه این رویداد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این محصول مفهومی که سِوِن کانسپت نام دارد یک شاسی‌بلند لوکس تمام عیار و البته کاملا فناورانه محسوب می‌شود. آنچه هیوندای برای طراحی سون کانسپت در نظر گرفته ترکیبی فعال در ذهن بیننده شکل می‌دهد که بخشی از آن به محصولات شاسی‌بلند فوق لوکس رولز-رویس و بنتلی نزدیکی دارد و بخش دیگر بازخوانی آینده‌نگری‌هایی است که می‌تواند از صنعت خودرو برای خود متصور شود.

بدنه‌ای عضلانی و حجیم که با الگوهای خطی ساده همراه شده تا حاصل کار بسیار چشم نواز و هیجان‌انگیز باشد.

لامپ‌های ال ایی دیی در تمامی چراغ‌ها به شکلی مدرن جانمایی شده‌اند. در قسمت جلو پنجره نیز یک نوار خطی از ال ایی دیی ارتباط بین چراغ‌های اصلی جلو را شکل داده است.

در تولید جزئیات کابین از مواد دوست‌دار طبیعت و نمونه‌های بازیافتی استفاده شده است. صندلی‌ها روکشی با خاصیت ضد باکتری دارند. از فلز مس نیز برای پوشش برخی سطوح استفاده شده است. سیستم تهویه هوای کابین نیز مجهز به فیلترهایی است که بهترین شرایط ممکن را برای سرنشین‌ها فراهم می‌کنند.

در رابطه با پیشرانه نیز همانطور که اشاره شد، اینجا یک الکتریکی خالص داریم که معماری ۸۰۰ ولتی استفاده می‌کند که قابلیت شارژ سریع ۳۵۰ کیلووات را در اختیار مجموعه قرار خواهد داد. بدین ترتیب باتری طی ۱۰ دقیقه از ۱۰ درصد ظرفیت خود به ۸۰ درصد می رسد که رکورد بینظیری در شرایط کنونی محسوب می شود.

برد حرکتی خودرو برابر با ۴۸۳ کیلومتر اعلام شده است.

با توجه به تصاویر احتمالا این خودرو مجهز به آخرین سطح از فناوری خودران خواهد بود البته هیوندای هنوز جزئیات دقیق مربوط به پیشرانه و بخش های فنی را ارائه نکرده است.

منبع: عصر ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چقدر خفنه???