کد مطلب: ۵۸۰۷۳۳

زمان استخدام هزار نفری تمدید شد / شرایط استخدام در شرکت انتخاب چیست؟

زمان استخدام هزار نفری تمدید شد / شرایط استخدام در شرکت انتخاب چیست؟

زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی گروه صنعتی انتخاب تا پایان شهریور ماه تمدید شد. متقاضیان استخدام در گروه صنعتی انتخاب می‌توانند تا آخر شهریور ماه برای شرکت در آزمون استخدامی این شرکت ثبت‌نام کنند. اما شرایط ثبت‌نام در این آزمون چیست؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت انتخاب به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوازم خانگی در ایران، امسال ۱۴۰۰ نیروی جدید را استخدام می‌کند. اما شرایط استخدام چیست و چه کسانی می‌توانند در آزمون استخدامی گروه انتخاب شرکت کنند؟

براساس اطلاعیه استخدامی این گروه صنعتی در ۹ گروه شغلی بیش از هزار نفر استخدام می‌شوند. استخدام این شرکت در حوزه‌های مختلف تولیدی، فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش، کیفیت، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، بازرگانی و …انجام می‌شود.

همچنین استخدام این شرکت در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، فارس، کرمان، یزد، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان انجام می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی گروه انتخاب تا نیمه شهریور ماه است. اما حالا این شرکت اعلام کرده که که زمان ثبت‌نام در آزمون هزار نفری گروه انتخاب تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

اما روند ثبت‌نام برای استخدام در گروه صنعتی انتخاب چیست؟ افراد برای شرکت در آزمون استخدامی گروه انتخاب باید ابتدا در سایت رسمی این شرکت به آدرس snowa.uiazmoon.ir مراجعه کنند. آزمون استخدامی گروه انتخاب توسط دانشگاه اصفهان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی انتخاب، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۰ تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

همچنین برای افرادی که اطلاعات خود را در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، فرصت دارند که اطلاعات خود در سامانه این شرکت را تا پایان شهریور ویرایش کنند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه ششم مهرماه ۱۴۰۰ است.

آزمون استخدام شرکت انتخاب در روزهای ۸ و ۹ مهرماه انجام می‌شود.

شرایط استخدام در گروه صنعتی انتخاب

١ .حداکثر سن برای داوطلبان ۳۵ سال تعیین شده است.

٢ .حداکثر سن برای داوطلبان شغل تکنسین فنی (نصب وتعمیر لوازم خانگی) حداکثر ٣٠سال است.

٣ .در صورت دارا بودن سابقه کار مفید و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر(به شرط پرداخت حق بیمه)، با توجه به سابقه تا حداکثر ۵ سال به سقف سنی تعیین شده افزوده می‌شود (ارائه گواهی معتبر الزامی است).

فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های برتر کشور، در صورت انتخاب به عنوان ٣ برابر ظرفیت، در بخش مصاحبه تخصصی و مهارتی، در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط از مردم پول میکشن همش الکیه

  • ناشناس

    40به بالا بیکار نداریم مگه اگر آزمون وپول هست شرایط سنی پس چیمیگه بگین پولداران وپارتیدارا بیان

  • ناشناس

    اصلا شرکت خوبی نیست

  • عباس

    یه سوال آیا کسی که از 350سال گذشت به درد کار نمیخوره ؟
    این یک قانون بی خود

    • نگار

      دقیقا من الان ۳۹ سالمه حالم به هم میخوره از این شرط سن گذاشتن بیشتر مایوس میشم یعنی پیر شدم رفت
      چقدر بده

  • ناشناس

    اسنوا از این طرف استخدام میکنه از اونطرف اخراج کزخرف ترین کمپانیه ایران

  • ناشناس

    اینجا اومدن در آذربایجان غربی مصاحبه کردن با بیش ۲۰۰ نفر و هیچ کس رو قبول نکردن الانم میگن آزمون میگیرن . کلا الکیه

  • یکی بود و دیگر نیست

    اینها همش دروغه فقط کسانی که سرکار هستند را رسمی می کنند همین بقیه الکی دارید ثبت نام می کنید این تجربه من در آزمون های استخدامی هست

  • صادق

    سلام
    بزرگترین شرکتی که بیشترین اخراجی ها رو سالانه در ایران داره ( بخاطر فرار از پرداخت بیمه و مالیات ) همین انتخاب هست
    من حقوق و بیمه ۳ ماه کارم رو در سال ۸۷ طلبکارم. هر وقت میرم اونجا میگن همینی هست که هست هر کاری میخوای بکنی بکن
    فقط بلدن برن به بهانه استخدام هزار نفر وام بگیرن و تا گرفتن اخراج میکنن .
    خداروشکر مردم این ارگان شیاد رو شناختن

  • یکی بود و دیگر نیست

    من موندم تو فکر اگر بجای چین بودیم که یک میلیارد و نیم جمعیت داشت ایران این دولت مردان وزیر کار و امور اجتماعی چطور می خواست اشتغال ایجاد کنه.. همچین میگید هزار و چهارصد نفر که انگار خیلی هست. وقتی توانستید برای حداقل 10 میلیون نفر در یک سال اشتغال ایجاد کنید.. اون موقع میشه تازه امیدوار بود.. 1400 نفر یعنی رانت و پارتی بازی ما را مسخره کردی… اگر توانایی اشتغالزایی ندارید آقا برو کنار تا من خودم بیام ببین چطور طرح بدم که کسی نتونه از زیر کار در بره بدبخت قدرت داری ولی عرضه نداری… موضوع اشتغال یعنی امنیت همه جانبه کشور… روزی بخاطر معیشت و اشتغال کشور ایران از داخل متلاشی خواهد شد… دانشگاه و مدارس و مراکز تولیدی را تعطیل کردید.. ولی در زندان ها و مراکزی که کارمندان دولت با پارتی و سواد کم وارد کار شده اند بر روی همگان باز است.. امروزه زندان شده کلاس درس خفت گیری و دزدی و سرقت… برید آمار بگیرید ببینید واقعا زندان چگونه جایی شده… شده محل آموزش خلاف کردن و سرقت اتومبیل و خانه و مغازه و خفت گیری.. کیف قاپی… نه بیمه می کنید و نه کار میدید نه میتونن ازدواج کنند و نه میتونن خونه بخرند.. نه میتونن ماشین بخرند.. نه میتونن وام بگیرند… نه کمیته امداد قبولشون میکنه و نه بهزیستی… تنها راهی که براشون مونده دزدی هست… برید واقعا یکمی فکر کنید… از دیگران کمک بگیرید.. اشتغالزایی ربطی به تحریم ندارد… شما توانایی اشتغالزایی را ندارید.. چون فکر و بینش علمی ندارید.. بینش فکری‌ از طریق کتاب خواندن و مقاله خواندن و مقاله نوشتن حاصل می شود نه از طریق صرفا مدرک دانشگاهی و سابقه کار.. اگر شما چندتا از این مقالات علمی دانشگاه ها را خوانده بودید الان متوجه کمبود مواد اولیه جهت ساخت یک پروژه شده بودید.. و از آن می توانستید برای اشتغالزایی و ساخت کارخانه جدید استفاده کنید.. مثل کارخانه ساخت متاکائولن….

    • zekrya

      جوانها رو پیر کردند، آخر، این آزمونها رو کدوم پدرسوخته اختراع کرده؟

  • ناشناس

    یه جوری شرایط گذاشتن انگار میخوای تو ناسا استخدام بشی ، فردا ازت خوششون نیاد مثل اب خوردن میندازنت بیرون . خدا لعنت کنه کسی رو که کارگر رو بدبخت کرد و پیمانکاری رو تو این مملکت باب کرد نه؟